34 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op bloem1988

Wij zijn 32 en hebben ‘lang’ gewacht omdat we weten wat dit met onze vrijhe ...
Dit herken ik heel erg. Wij zijn 34 en 35 en zijn bijna de laatste in de vriendengroep die aan een kindje beginnen. Ik had het echt nog niet eerder gewild. Wij zijn net 2.5 jaar samen en genieten nog zo van het samen zijn en nog helemaal verliefd. Ik was bang dat een kindje ertussen komt maar zie nu in dat ze allebei evenveel liefde zullen krijgen 🥰♥️

3 jaar geleden

Reactie op Perfectly Imperfect Momboss

Wat een lieve mannen hebben jullie allemaal, dit is ons derde op komst, m’n ...
Heel herkenbaar.. helaas heb ik ook zo'n man..

3 jaar geleden

Reactie op Perfectly Imperfect Momboss

Wat een lieve mannen hebben jullie allemaal, dit is ons derde op komst, m’n ...
Zoooo mijn vent had een bek van hiet tot tokio gekregen als die zo doet/dat had gezegd. Dan had ik dus helemaaaal niks meer in huis gedaan. 😳 sorry maar hij wilde ook een kind toch? Mijn vriend werkt heel hard, ook savonds en weekenden om een 'buffertje' te bouwen, hij zegt nu kan ik heel hard werken, straks wil ik dat niet meer. Hij gaat ook niet vaker naar vrienden ofzo, zaterdagavond net als altijd en soms ga ik mee en soms heb ik geen zin en blijf ik thuis. 😊

3 jaar geleden

Mijn man is super bezorgt wel lief eigenlijk ❤️

3 jaar geleden

Reactie op Perfectly Imperfect Momboss

Wat een lieve mannen hebben jullie allemaal, dit is ons derde op komst, m’n ...
Ook hier hetzelfde verhaal helaas

3 jaar geleden

Mijn vriend heeft een (plaatselijke, niet erfelijke, niet aangeboren) spierziekte, en pusht zichzelf nu zo onwijs hard om beter te worden. Hij gaat zijn pijngrenzen voorbij omdat hij zo graag voor mij en straks de kleine te zorgen. Ook vraagt hij regelmatig hoe ik me voel, iets wat hij eerder nooit deed. Voel me zo speciaal, dat ik er regelmatig een brok in mijn keel van krijg hahaha! Ik hoop dat alle partners die nu wat gek doen gaan wennen aan het idee. En daarna uit handen nemen wat niet meer lukt voor de zwangere ❤️

3 jaar geleden

Mijn man en ik zijn beiden klaar voor de komst van een kindje, we houden wel van leuke dingen doen zoals concerten en bierfestivals. Maar we merken tegelijkertijd ook dat we toe zijn aan de nieuwe fase in ons leven, we zijn veel samen aan het kijken naar kinderkamers en spulletjes die we dadelijk nodig hebben. Mijn man gaat graag naar de kroeg, maar doet dat niet meer dan voorheen. :) en het scheelt natuurlijk ook dat veel vrienden van ons kindjes hebben en of krijgen.

Reactie op Consuelabananahammoc

Mijn vriend heeft een (plaatselijke, niet erfelijke, niet aangeboren) spier ...
Wow zo kan het dus ook! 🙏🏽 super getroffen jij!

Reactie op Es1996

Ook hier hetzelfde verhaal helaas
Jeetje meid hoe ga je daar mee om? Knuffel

Reactie op Mamavanjos

Heel herkenbaar.. helaas heb ik ook zo'n man..
Jeetje hoe ga jij ermee om dan? Knuffel

3 jaar geleden

Reactie op Perfectly Imperfect Momboss

Jeetje hoe ga jij ermee om dan? Knuffel
Soms knalt het hier even van de ruzie en vaak denk ik ook van laat maar.. wij hebben ook nog een zoontje van 2,5 rondlopen en wil niet dat hij continu in de ruzie zit.. Ook een knuffel voor jou! Hopelijk wordt het snel beter!

Reactie op Mamavanjos

Soms knalt het hier even van de ruzie en vaak denk ik ook van laat maar.. w ...
Die van mij zegt dan meteen dat ik kan vertrekken, was gister zo woest ineens dat ik er vol tegen in ging. Normaal is het ene oor in en andere oor uit en negeren. Maar dat kan ik niet meer

3 jaar geleden

Reactie op Perfectly Imperfect Momboss

Die van mij zegt dan meteen dat ik kan vertrekken, was gister zo woest inee ...
Lastig zeg, ik ben ook wel eens gewoon weggegaan voor een paar uurtjes.. Dan kan je allebei even afkoelen