16 Reacties

5 jaar geleden

Ik volg even 🙈 ben ook zo bang!😅

5 jaar geleden

Ik heb 4 weken (😱) gewacht tot ik zeker wist dat de wond helemaal dicht zat. Heb het voorzichtig met een scheermesje gedaan. Daarna ingesmeerd met calendula zalf.

5 jaar geleden

Na drie weken voorzichtig geschoren, mijn wond zat snel mooi dicht

5 jaar geleden

Ik volg. Inmiddels al 5 weken geleden een keizersnede gehad en vind het ook eng🙈

5 jaar geleden

Ik heb gewoon geschoten wel met scheerschuim omdat dan alles zacht maakt ging goed hoor

5 jaar geleden

Ik heb gewoon geschoten wel met scheerschuim omdat dan alles zacht maakt gi ...
Na hoeveel weken?

5 jaar geleden

Ik ben ook gaan scheren, het is nu 7 weken geleden. Maar alles is nog wel erg gevoelig😣 en krijg het niet helemaal glad dat is nog onprettig gevoel. Ik scheer met scheerolie.

5 jaar geleden

Zet mn pink onder de wond,me hand over de wond en dan scheren ik was bang dat ik per ongeluk met de scheermes over mn wond zou komen en het open zou gaan 🙈

5 jaar geleden

Ik heb het al in week 2 gedaan. Ging prima al was de houding niet heel fijn 😅

5 jaar geleden

mijn haargrens loopt nét onder het litteken dus ik doe heel voorzichtig eronder langs scheren

5 jaar geleden

mijn haargrens loopt nét onder het litteken dus ik doe heel voorzichtig ero ...
Heb ik ook! Kan precies van de onderrand naar beneden scheren haha

5 jaar geleden

Nou dat dus ! Bij mij zit die pleister er ook nog op.. en het haar is nog nooit zo lang geweest moet ik eerst trimmen denk ik 🤣 omg. Vanavond maar proberen!

5 jaar geleden

Ik heb na 2 dagen gedaan, heb om de wond heen iets laten zitten, pas na 1,5 week toen die helemaal dicht was en korstjes eraf waren er over heen. Daarna lekker ingesmeerd met littekencreme. Voelt wat raar omdat het gevoelloos/doof is maar ging goed!

5 jaar geleden

Toen de wond mooi dicht zatgewoon eronder wat geschoten. Kijkt verder nu toch niemand naar.

5 jaar geleden

mijn haargrens loopt nét onder het litteken dus ik doe heel voorzichtig ero ...
Dat heb ik ook

5 jaar geleden

Ik heb na 2 dagen gedaan, heb om de wond heen iets laten zitten, pas na 1,5 ...
Hoi. Welke littekencreme gebruik je?