34 Reacties

2 jaar geleden

Haihai. Beiden hebben bij mij 1 knuffel (geboorte knuffel) van beiden hebben we er 3 (1 bij de opvang, 1 thuis en 1 voor onderweg of voor logeren). Ze hebben er dus altijd 1. Is nog geen vraag naar meer knuffels 😊 onze heten konijn (konijn) en hond (hond)🤣

2 jaar geleden

Uhm bed vol at the moment. Omdat ze het leuk vind. Bij wat nu in mijn buik groeit die heeft 2

2 jaar geleden

2 happyhors konijnen (Die doekjes) en een (piki)panda en een draakje. Bij de opvang alleen één konijn doekje.

2 jaar geleden

Geen. Ze geeft niks om knuffels en heeft nog geen lievelingsknuffel. Ze heeft wel een doekje van jollein aan haar tutje.

2 jaar geleden

Meestal tussen de 6 en de 8 knuffels, waarvan de meeste niet zo'n groot zijn. Mijn dochter is gek van haar knuffels. Meeste knuffels heten wat het zijn. Dus lammetje, giraf, hondje, vos enz.

2 jaar geleden

Thuis heeft ze er 3 in bed, bij de opvang en oma meestal dezelfde 3 (maar soms vergeten we er eentje mee te nemen en dan vindt ze 2 ook wel prima). Ze is vooral gehecht aan de koala. De rest van de knuffels blijft beneden om mee te spelen.

2 jaar geleden

Hier 1 knuffel bij mijn 23maanden jochie. Heeft hij gepikt van mijn partner 🤣. Hij heeft zijn eigen knuffels, maar die wil hij niet. De gepikte knuffel is een poes. Hij heet Mauw. Hij zegt overigens wel *miauw volgens mijn zoon. 😁 super schattig. Mijn oudste van 4 jaar zou alles in bed willen denk ik, maar mag er 4 of 5. Die heten gewoon knuffie, hond, beer, en dan waar hij verder op dat moment zin in heeft. Maar die 3 zijn favo. Knuffie is een dino overigens

2 jaar geleden

Stuk of 5 knuffels....alles moet mee naar bed🤣 liefst ook haar speelgoed, maar dat weiger ik😉

2 jaar geleden

Haha, wat een leuke knuffel verhalen allemaal! Hier ook meerdere knuffels :) Wisselt steeds, op opvang weer andere knuffels.

2 jaar geleden

Nou stuk of 7 denk ik. Waaronder een grote aap, tevens zijn favoriet. Ook Jokie is zijn favoriet. Ik had nog een giraf op zijn kamer staan, die zag hij ook ineens. Heb m gauw verstopt 🙈

2 jaar geleden

4. Twee aapjes, een klein egeltje en een kleine Nijntje!

2 jaar geleden

Geen. Hij heeft wel wat knuffels waarmee hij speelt, vooral een aap, maar er gaat niets mee in bed.

2 jaar geleden

Hier 4 vaste knuffels: Vosje (happy horse vosdoekje), Winnie de Poeh, Robijntje en Ritchie (happy horse konijn). De grootste favoriet wisselt soms tussen Poeh en een andere, momenteel Robijntje. De grote favoriet gaat mee naar oma en er zit altijd een reserve Ritchie in de luiertas voor bij oma of oppas

2 jaar geleden

Geen knuffels maar wel auto's. Dit was gisteren hij heeft ze ook echt vast dan. Hij heeft geen favourite, wisselt continu. Op zich wel zo handig haha

2 jaar geleden

Niks in bed. Heeft hij wel eens gedaan maar inmiddels snapt hij dat het uit bed moet voor slapen en gooit dus alles op de grond als hij naar bed gaat haha

2 jaar geleden

Hier wel een stuk of 12 😬. Elke avond mag ze zoeken welke er mee naar bed gaan, vaak een hele schare. Knuffeldeken (favoriet) Baby aapje van Artis (favoriet) Knuffeldeken 2 Yoki Walviskussentje Babypinguin van Artis 2 dezelfde beertjes van happy horse Happy horse konijn met muziekdoos Lapidou konijn Rode kikker Soms pop nog mee Vosje fennek van Artis Peppa pig knuffel

2 jaar geleden

Hier tussen de 6 en 8 happy horse konijntjes van groot naar klein en ze heten allemaal tuttie🤦🏻‍♀️😂

2 jaar geleden

Oh en vaak een boekje 🤷🏻‍♀️

2 jaar geleden

Reactie op Rachell | Moderator

Oh en vaak een boekje 🤷🏻‍♀️
Haha hier ook hoor, het liefst alle boekjes🙈 maar mag max 2 boekjes

2 jaar geleden

Reactie op 7780wendy

Haha hier ook hoor, het liefst alle boekjes🙈 maar mag max 2 boekjes
Haha ja hier ook Max 2 anders gaat ook alles mee in haar bedje 😂