34 Reacties

2 jaar geleden
2 happyhors konijnen (Die doekjes) en een (piki)panda en een draakje.
Bij de opvang alleen één konijn doekje.

2 jaar geleden
Thuis heeft ze er 3 in bed, bij de opvang en oma meestal dezelfde 3 (maar soms vergeten we er eentje mee te nemen en dan vindt ze 2 ook wel prima). Ze is vooral gehecht aan de koala.
De rest van de knuffels blijft beneden om mee te spelen.

2 jaar geleden
Hier 1 knuffel bij mijn 23maanden jochie. Heeft hij gepikt van mijn partner 🤣. Hij heeft zijn eigen knuffels, maar die wil hij niet. De gepikte knuffel is een poes. Hij heet Mauw. Hij zegt overigens wel *miauw volgens mijn zoon. 😁 super schattig.
Mijn oudste van 4 jaar zou alles in bed willen denk ik, maar mag er 4 of 5. Die heten gewoon knuffie, hond, beer, en dan waar hij verder op dat moment zin in heeft. Maar die 3 zijn favo. Knuffie is een dino overigens

2 jaar geleden
Nou stuk of 7 denk ik. Waaronder een grote aap, tevens zijn favoriet. Ook Jokie is zijn favoriet.
Ik had nog een giraf op zijn kamer staan, die zag hij ook ineens. Heb m gauw verstopt 🙈

2 jaar geleden
Hier 4 vaste knuffels: Vosje (happy horse vosdoekje), Winnie de Poeh, Robijntje en Ritchie (happy horse konijn). De grootste favoriet wisselt soms tussen Poeh en een andere, momenteel Robijntje. De grote favoriet gaat mee naar oma en er zit altijd een reserve Ritchie in de luiertas voor bij oma of oppas

2 jaar geleden
Geen knuffels maar wel auto's. Dit was gisteren hij heeft ze ook echt vast dan. Hij heeft geen favourite, wisselt continu. Op zich wel zo handig haha

2 jaar geleden
Hier wel een stuk of 12 😬. Elke avond mag ze zoeken welke er mee naar bed gaan, vaak een hele schare.
Knuffeldeken (favoriet)
Baby aapje van Artis (favoriet)
Knuffeldeken 2
Yoki
Walviskussentje
Babypinguin van Artis
2 dezelfde beertjes van happy horse
Happy horse konijn met muziekdoos
Lapidou konijn
Rode kikker
Soms pop nog mee
Vosje fennek van Artis
Peppa pig knuffel

2 jaar geleden
Hier tussen de 6 en 8 happy horse konijntjes van groot naar klein en ze heten allemaal tuttie🤦🏻♀️😂

2 jaar geleden
Reactie op 7780wendy
Haha hier ook hoor, het liefst alle boekjes🙈 maar mag max 2 boekjes
Haha ja hier ook Max 2 anders gaat ook alles mee in haar bedje 😂