28 Reacties

5 jaar geleden

Ik ben heeel benieuwd. Heb er nu een paar van de Kruidvat en pampers

5 jaar geleden

Ik gebruik gewoon kruidvat 2x wl gedaan en beviel prima En je mag altijd dichte pakken ruilen voor een maat groter

5 jaar geleden

Ik heb maat 1 en 2 ingeslagen en 1 pak maatje 0 gekregen van kruidvat in de baby tas

5 jaar geleden

Ik denk altijd . Je kan altijd bij halen 🤣 ik heb van maat 1 stuk of 8 en 1 pakje van 0 van een boks gekregen ergens en wil wachten tot ik weet hoe groot hij is . Misschien dat ik 2 over kan slaan en gelijk naar 3 kan . Je weet het niet .

5 jaar geleden

Ik gebruik alles wat ik gratis krijg uit zwangerschapsboxen, daarna over op wasbaar. Zou denk ik niet teveel inslaan vantevoren :)

5 jaar geleden

Hoi allemaal, Ik heb een reactie verwijderd ivm privacy. Het is niet toegestaan om zonder toestemming van de persoon screenshots te delen. Liefs, Roos

5 jaar geleden

Ik ben bij de eerste twee gegaan voor een starterspakket van pampers, geloof bij wehkamp of bol.com weg. Bevat 2 pakken luiers maat 1, 2 pakken luiers maat 2 en billendoekjes. Vond dat wel makkelijk. Daarna keken we weer verder wat we dan wilden

5 jaar geleden

Met de eerste had ik 1 pak maat 1 en een proefpak maat 1 van Kruidvat (uit de babytas) en 1.pak maat 2 liggen van Etos. Maat 1 heb je niet veel van nodig is en bijhalen is zo gedaan. Mijn ervaring met pampers.... Tja laten we t houden op niet mijn merk en ook nog rete duur

5 jaar geleden

Ik heb gewoon een maandbox van maat 1 gekocht. Dat zijn 200 Luiers ofzo. Snap niet waarom mensen meer dan dat gaan inkopen want je weet gewoon niet hoe je kindje groeit en Luiers heb je zo gekocht..

5 jaar geleden

Ik haal 1 pak in maat 1. Bij de oudste 2 allebei Kruidvat gebruikt, vond ik de beste pasvorm en goed betaalbaar. Luiers zijn zo bijgehaald en idd, je weet niet hoe groot je kindje is en hoe snel hij/zij groeit dus ik vind het niet handig om veel in te slaan.

5 jaar geleden

Bij mijn dochter gebruikte ik de eerste weken gemiddeld 7 luiers per dag, dus ongeveer 6 dagen over een pak van 44 luiers. Ze woog 3370g bij geboorte en ruim 5kg met 2 maanden. We kopen het merk Pampers altijd 1+1 gratis, hebben deze week 4 pakken in huis gehaald, dus een goed begin. De actie 1+1 gratis is er erg vaak, dus zodra onze zoon geboren is zullen we kijken of hij maat 1 langer of korter nodig heeft dan de eerste 3,5 week dat we luiers voor hem hebben.

5 jaar geleden

Ik heb goede ervaringen met kruidvat luiers. Ze hadden laatst een goede actie dus wat van maat 0 en 1 ingeslagen. Dichte pakken mag je ruilen voor een maat groter en hier een babyboom dus kan er anders vast iemand blij mee maken🙈

5 jaar geleden

Ik had ze in de zwangerschap boxen zitten. Maar ik ga ze niet gebruiken😅.Ik wacht nog op de Kruidvat baby tas en dan alles wat ik niet gebruik komt dan op de ruil hoek in onze beurt. Gezien we voor wasbare luiers gaan. En daar al aardig wat van hebben liggen. (Moet ze nog uitwassen en dan tellen hoeveel we er hebben voor het begin qua maatje) en hoeveel we hebben als ze wat groter is. (Heb verschillende grotes/maatjes).

5 jaar geleden

Ik heb twee pakken maatje 1 (3-5 kg volgens mij) van de Kruidvat gehaald

5 jaar geleden

Ik krijg gratis 84 huggies newborn luiers omdat ik sta ingeschreven bij zwangerenportaal.nl Ik hoef alleen verzendkosten te betalen a €2,99 maar doordat ik een select abonnement heb bij bol.com, hoef ik dat nu ook niet te betalen. Weet niet of iedereen zich kan inschrijven op die site, mijn verloskundigen praktijk werkt er mee.

5 jaar geleden

Reactie op Mama.R.K.

Ik krijg gratis 84 huggies newborn luiers omdat ik sta ingeschreven bij zwa ...
Ik kreeg dit bericht ook! Heb je toevallig ook al besteld? Ik zag niet waar ik de kortingscode kan invoeren? 🤷🏼‍♀️

5 jaar geleden

Reactie op Pien2021

Ik kreeg dit bericht ook! Heb je toevallig ook al besteld? Ik zag niet waar ...
Ik heb ze besteld en ontvangen, je kan de kortingscode invoeren voor je gaat ‘betalen’

5 jaar geleden

Reactie op Pien2021

Ik kreeg dit bericht ook! Heb je toevallig ook al besteld? Ik zag niet waar ...
Gister besteld en vandaag al binnen 👌🏻🙈 Bij betalen kan je een cadeau code invoeren, dan wordt het bedrag in mindering gebracht.

5 jaar geleden

Reactie op Mama.R.K.

Ik krijg gratis 84 huggies newborn luiers omdat ik sta ingeschreven bij zwa ...
Ik heb dit ook via mijn verloskundige alleen deze deal is mij niet bekend? Hoe ben jij hierover geïnformeerd?

5 jaar geleden

Reactie op anoniem1888

Ik heb dit ook via mijn verloskundige alleen deze deal is mij niet bekend? ...
Ik kreeg gister een mailtje van zwangerenportaal.nl binnen. Maar zie nu dat ik geselecteerd zou zijn, dus misschien niet voor iedereen? 🤔