28 Reacties
5 jaar geleden
Ik gebruik alles wat ik gratis krijg uit zwangerschapsboxen, daarna over op wasbaar. Zou denk ik niet teveel inslaan vantevoren :)
ADMIN
5 jaar geleden
Hoi allemaal,
Ik heb een reactie verwijderd ivm privacy. Het is niet toegestaan om zonder toestemming van de persoon screenshots te delen.
Liefs,
Roos
5 jaar geleden
Met de eerste had ik 1 pak maat 1 en een proefpak maat 1 van Kruidvat (uit de babytas) en 1.pak maat 2 liggen van Etos.
Maat 1 heb je niet veel van nodig is en bijhalen is zo gedaan.
Mijn ervaring met pampers.... Tja laten we t houden op niet mijn merk en ook nog rete duur
5 jaar geleden
Ik haal 1 pak in maat 1. Bij de oudste 2 allebei Kruidvat gebruikt, vond ik de beste pasvorm en goed betaalbaar. Luiers zijn zo bijgehaald en idd, je weet niet hoe groot je kindje is en hoe snel hij/zij groeit dus ik vind het niet handig om veel in te slaan.
5 jaar geleden
Bij mijn dochter gebruikte ik de eerste weken gemiddeld 7 luiers per dag, dus ongeveer 6 dagen over een pak van 44 luiers. Ze woog 3370g bij geboorte en ruim 5kg met 2 maanden. We kopen het merk Pampers altijd 1+1 gratis, hebben deze week 4 pakken in huis gehaald, dus een goed begin. De actie 1+1 gratis is er erg vaak, dus zodra onze zoon geboren is zullen we kijken of hij maat 1 langer of korter nodig heeft dan de eerste 3,5 week dat we luiers voor hem hebben.
5 jaar geleden
Ik had ze in de zwangerschap boxen zitten. Maar ik ga ze niet gebruiken😅.Ik wacht nog op de Kruidvat baby tas en dan alles wat ik niet gebruik komt dan op de ruil hoek in onze beurt. Gezien we voor wasbare luiers gaan. En daar al aardig wat van hebben liggen. (Moet ze nog uitwassen en dan tellen hoeveel we er hebben voor het begin qua maatje) en hoeveel we hebben als ze wat groter is. (Heb verschillende grotes/maatjes).
5 jaar geleden
Ik krijg gratis 84 huggies newborn luiers omdat ik sta ingeschreven bij zwangerenportaal.nl
Ik hoef alleen verzendkosten te betalen a €2,99 maar doordat ik een select abonnement heb bij bol.com, hoef ik dat nu ook niet te betalen.
Weet niet of iedereen zich kan inschrijven op die site, mijn verloskundigen praktijk werkt er mee.
5 jaar geleden
Reactie op Mama.R.K.
Ik krijg gratis 84 huggies newborn luiers omdat ik sta ingeschreven bij zwa ...
Ik heb dit ook via mijn verloskundige alleen deze deal is mij niet bekend? Hoe ben jij hierover geïnformeerd?