13 Reacties

6 jaar geleden

Ik heb ook last van hooikoorts. Langs de huisarts geweest en druppels en pillen gekregen die geschikt zijn vóór de vrouw in verwachting. Ik zal een foto toevoegen, wellicht kun je deze ook vragen. 🥰

6 jaar geleden

Ik probeer zoveel mogelijk binnen te blijven en alle ramen en deuren gesloten te houden. Als ik met de hond ga lopen, draag ik een mondkapje al helpt dat ook niet echt bij mij. Ik gebruikte 2x daags desloratadine maar die helpt momenteel niet. Ben naarstig op zoek naar een ander medicijn die gebruikt mag worden bij zwangerschap en die ook echt zijn werk doet. Ik kan niet naar mijn huisarts want de praktijk is gesloten vanwege vakantie. Ik hoorde als tip wel dat je vaseline onder je neus moest smeren zodat de pollen niet in de neus zal gaan.

6 jaar geleden

Dit zijn ze

6 jaar geleden

Reactie op Elamari

Ik heb ook last van hooikoorts. Langs de huisarts geweest en druppels en pi ...
Dat is handig! Ik lees mee. 😊

6 jaar geleden

Ik word er ook gek van pff ga dinsdag de huisarts bellen of ik niet iets kan krijgen..

6 jaar geleden

Die tabletten kan je zelf ook halen bij de drogist, zelfs in de supermarkt. Wel goed de bijsluiter lezen. Maar het liefst idd met de huisarts of apotheek overleggen. @anoukvandervalk kan je niet terecht bij een andere huisarts? Dat is eerste lijn zorg, dan zou er in principe een vervanger moeten zijn

6 jaar geleden

Reactie op Elamari

Dit zijn ze
Dankje voor tip

6 jaar geleden

Reactie op Snuffie1994

Die tabletten kan je zelf ook halen bij de drogist, zelfs in de supermarkt. ...
Ik ga er wel even achteraan. Dit is ook niet uit te houden zo. Dank je.

6 jaar geleden

Ik ga ook al 2 dagen helemaal stuk... Wat een ellende zeg, en dan ook nog de misselijkheid van de zwangerschap. Ik doe vanalles, neusspray (maakt het alleen nog maar veeeel erger), oogdruppels, pillen, koude washandjes, ogen spoelen. Het helpt geen fluit. Hoop echt dat het snel over is. Sterkte allemaal 😘

6 jaar geleden

Ik heb nu ook fluticason en voor mij is het echt fijn. Wat een verschil, de zoutoplossing was nl niet genoeg. Ik heb ook rhino horn om de neus te spoelen, fijn als je buiten bent geweest. Verder ook aangepaste allergie pillen die ik alleen neem als ik echter niet anders kan

6 jaar geleden

Reactie op Paantje221

Ik probeer zoveel mogelijk binnen te blijven en alle ramen en deuren geslot ...
Als die gesloten is dan moet je toch maar de vervangende post moeten kunnen of maar de huisartsen post in het ziekenhuis?

6 jaar geleden

Reactie op KWAI

Ik heb nu ook fluticason en voor mij is het echt fijn. Wat een verschil, de ...
Toevallig heb ik me ook zo eentje besteld rio horn. Krijg ik vandaag binnen . Ben benieuwd

6 jaar geleden

Ik heb contact opgenomen met de huisarts en ik gebruik de neusspray en oogdruppels van Etos eigen merk en deze mag ik gewoon nemen.