13 Reacties
6 jaar geleden
Ik probeer zoveel mogelijk binnen te blijven en alle ramen en deuren gesloten te houden. Als ik met de hond ga lopen, draag ik een mondkapje al helpt dat ook niet echt bij mij. Ik gebruikte 2x daags desloratadine maar die helpt momenteel niet.
Ben naarstig op zoek naar een ander medicijn die gebruikt mag worden bij zwangerschap en die ook echt zijn werk doet. Ik kan niet naar mijn huisarts want de praktijk is gesloten vanwege vakantie.
Ik hoorde als tip wel dat je vaseline onder je neus moest smeren zodat de pollen niet in de neus zal gaan.
6 jaar geleden
Reactie op Elamari
Ik heb ook last van hooikoorts. Langs de huisarts geweest en druppels en pi ...
Dat is handig! Ik lees mee. 😊
6 jaar geleden
Ik word er ook gek van pff ga dinsdag de huisarts bellen of ik niet iets kan krijgen..
6 jaar geleden
Die tabletten kan je zelf ook halen bij de drogist, zelfs in de supermarkt. Wel goed de bijsluiter lezen. Maar het liefst idd met de huisarts of apotheek overleggen. @anoukvandervalk kan je niet terecht bij een andere huisarts? Dat is eerste lijn zorg, dan zou er in principe een vervanger moeten zijn

6 jaar geleden
Reactie op Snuffie1994
Die tabletten kan je zelf ook halen bij de drogist, zelfs in de supermarkt. ...

Ik ga er wel even achteraan. Dit is ook niet uit te houden zo. Dank je.
6 jaar geleden
Ik ga ook al 2 dagen helemaal stuk... Wat een ellende zeg, en dan ook nog de misselijkheid van de zwangerschap. Ik doe vanalles, neusspray (maakt het alleen nog maar veeeel erger), oogdruppels, pillen, koude washandjes, ogen spoelen. Het helpt geen fluit. Hoop echt dat het snel over is. Sterkte allemaal 😘