11 Reacties

2 jaar geleden

Dat deze sprong zo heftig is kan ik van meespreken! 😅 hier ook 4,5 maand. Wel geen problemen met eten. Hier is het zo dat als hij het op een krijsen zet, hij eigenlijk gewoon het liefste in zijn bed wil. Nadat hij gekalmeerd is valt hij als een blok in slaap. Dan kan er bij hem ook geen eten meer in en eet ie als ie weer wakker komt. Voor zijn avond fles stop ik hem nu steeds in bed rond 17u. Slaapt hij een uur en dan bad, fles en in bed tussen 19u en 19.30 Geen problemen met zijn fles rond 19u en gaat heel rustig slapen

2 jaar geleden

Hier ook zelfde. Heel erg veel huilen. Spelen en veel lachen en ineens zet die het op het krijsen🤣 Eten homaar. Tot nu toe 300 naar binnen gekregen. Als niet meer word bellen wij even de hap. Bij heeft ook flinke koorts ( tandjes?) 39 graden en met dit weer ..

2 jaar geleden

Reactie op Melis Michelle

Hier ook zelfde. Heel erg veel huilen. Spelen en veel lachen en ineens zet ...
Ochje koorts is niet fijn ☹️ zou dat zeker even in de gaten houden! Onze jongen heeft vandaag 750 op terwijl hij normaal richting 1L wel gaat.

2 jaar geleden

Reactie op Xcharrie

Ochje koorts is niet fijn ☹️ zou dat zeker even in de gaten houden! Onze jo ...
Ja we liggen op moment op de kinderafdeling. Hij zat tehen uitdroging uit, hij moet nu elk uur 80 cc ors drinken. Zo niet krijgt hij een sonde. Ontlasting zijn ze ook allemaal aan het testen. 😔

2 jaar geleden

Reactie op Xcharrie

Ochje koorts is niet fijn ☹️ zou dat zeker even in de gaten houden! Onze jo ...
Vandaag zitten wij op de 300 cc totaal. Geen plasluiers geen tranen meer

2 jaar geleden

Reactie op Melis Michelle

Ja we liggen op moment op de kinderafdeling. Hij zat tehen uitdroging uit, ...
Neejoh! 😲 wat heftig! Heel veel sterkte, hopelijk komt hij er snel weer bovenop 💙

2 jaar geleden

Ik zie nu een bult in zijn mondje, dus ik vrees dat er een tandje aan komt en dat dat pijn doet

2 jaar geleden

Reactie op Xcharrie

Neejoh! 😲 wat heftig! Heel veel sterkte, hopelijk komt hij er snel weer bo ...
Dank je wel. Ja ik ook. Zo sneu voor zn klein ventje. En zn grote broers snappen er ook niet veel van😔

2 jaar geleden

Reactie op Melis Michelle

Dank je wel. Ja ik ook. Zo sneu voor zn klein ventje. En zn grote broers sn ...
Getsie ja kan ik begrijpen 😩 en voor jou/jullie valt het ook niet mee! Arm kindje

2 jaar geleden

Reactie op Xcharrie

Getsie ja kan ik begrijpen 😩 en voor jou/jullie valt het ook niet mee! Arm ...
Gaat het al wat beter met het eten? Wij zijn inmiddels thuis. Het was een ophoping van verschillende dingen. 20 weken sprong 6e kinderziekte hij zit van top tot teen onder rode uitslag🙈 En waarschijnlijk iets met zijn darmen. Woensdag krijgen we de uitslagen 🤞

2 jaar geleden

Reactie op Melis Michelle

Gaat het al wat beter met het eten? Wij zijn inmiddels thuis. Het was een ...
Ach arm kindje, alles tegelijk😣 hier gaat het goed! Hij drinkt gelukkig weer redelijk normaal en is alleen nog wel huilerig. Fijn dat jullie inmiddels weer lekker thuis zijn en hopelijk zijn de uitslagen goed 🙏🏻