Hi dames,
Via de AppStore ben ik op zoek gegaan naar hypnobirthing apps om mezelf ‘relaxed’ voor te bereiden op de bevalling. Merk dat ik erg onrustig ben als ik in bed lig, dus daar wil ik ‘m ook voor gebruiken. En de app wil ik uiteraard ook gebruiken tijdens de bevalling.
Nu ben ik de app ‘Hypnobirthing: Calm Birth App’ tegengekomen. Om deze te gebruiken moet ik er wel voor betalen. Heeft iemand ervaring met deze app?
Of heeft iemand wellicht nog andere tips/adviezen hierin?
Ik hoor het graag. Alvast bedankt!
Hi! Via insight timer kan je ook een aantal hypnobirth oefeningen doen. Zoek naar mom&co en dan zie je ze verschijnen. Ik ben er gister pas achter gekomen en nu 39 weken zwanger dus hoop me nog te kunnen voorbereiden met deze oefeningen ;)
Waar heb je op gezocht? Want ik kan op Spotify het niet zo snel vinden..
Wat bij ons op de hypnobirth aan muziek werd gedraaid was van Steven Halpern, Comfort Zone. Verder kregen wij een aantal affirmaties per mail. Misschien kun je zoeken op affirmaties bevalling? Weet niet of daar zo iets te vinden van is op Spotify of Google?
Ik gebruik de Freya app van The Positive Birth Company. Deze heeft guided relaxation opnames (in het Engels) en een weeën teller. Tot nu toe bevalt het goed!