8 Reacties

VRIEND

4 jaar geleden

Ik volg!

4 jaar geleden

Hi! Via insight timer kan je ook een aantal hypnobirth oefeningen doen. Zoek naar mom&co en dan zie je ze verschijnen. Ik ben er gister pas achter gekomen en nu 39 weken zwanger dus hoop me nog te kunnen voorbereiden met deze oefeningen ;)
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Is er niks te vinden op Spotify, want daar vind ik genoeg muziekjes die kalmte geven en de muziek die wij bij de hypnobirth cursus hadden.

4 jaar geleden

Reactie op Mirandap86

Is er niks te vinden op Spotify, want daar vind ik genoeg muziekjes die kal ...
Oh dat is ook een goede tip! Nog niet aan gedacht 😊

4 jaar geleden

Reactie op Mirandap86

Is er niks te vinden op Spotify, want daar vind ik genoeg muziekjes die kal ...
Waar heb je op gezocht? Want ik kan op Spotify het niet zo snel vinden..

4 jaar geleden

Reactie op ReneeZ88

Waar heb je op gezocht? Want ik kan op Spotify het niet zo snel vinden..
Wat bij ons op de hypnobirth aan muziek werd gedraaid was van Steven Halpern, Comfort Zone. Verder kregen wij een aantal affirmaties per mail. Misschien kun je zoeken op affirmaties bevalling? Weet niet of daar zo iets te vinden van is op Spotify of Google?

4 jaar geleden

Zag wel op Spotify bevallen meditaties /affirmaties

4 jaar geleden

Ik gebruik de Freya app van The Positive Birth Company. Deze heeft guided relaxation opnames (in het Engels) en een weeën teller. Tot nu toe bevalt het goed!