7 Reacties

4 jaar geleden

Ja wij hebben hem aangekocht

4 jaar geleden

Reactie op _ _lindsay_ _

Ja wij hebben hem aangekocht
Kan je ervaring met ons graag delen? Ik kan het niet aan als ik mijn baby te lang moet laat huilen om zelfstandig te laten slapen.. Mijn baby valt met de borst in slaap. Het gevolg is dat hij in de nacht ieder 40/50 min wakker wordt. Ik wieg hem dan tells en of geef de borst. Overdag doet hij ook hazenslaapjes.. Ik wil graag weten of het wat voor ons is

4 jaar geleden

Het eerste deel is vooral inzicht geven in het waarom zelfstandig slapen, de nood van ontlading en het belang van liefdevolle grenzen. Het tweede deel is een actieplan en praktische handvatten hoe je het best kan aanpakken afhankelijk van verschillende topics waaronder ook het aan de borst in slaap vallen er tussen zit. Bij deze cursus is het misschien goed om weten dat je kindje nog altijd zal huilen maar nooit alleen. Dus altijd in u bijzijn. Dat huilen ok is als je er liefdevol bij bent ze legt ook uit hoe je het doet.. Het is ook met vallen en opstaan en zoeken wat voor jullie op die moment best werkt...ik vond het interessant om inzicht te krijgen rond huilen en ontladen en hoe je u kindje hierin kan ondersteunen

4 jaar geleden

Ik weet niet of je hier iets aan hebt? 馃槄 Heb je soms insta?

4 jaar geleden

Reactie op _ _lindsay_ _

Ik weet niet of je hier iets aan hebt? 馃槄 Heb je soms insta?
Geen insta account, maar mijn zus heeft er wel een.. E-mail ?

4 jaar geleden

Reactie op r786

Geen insta account, maar mijn zus heeft er wel een.. E-mail ?
Ja email is ook goed of Facebook?

4 jaar geleden

Nee geen ervaring, maar ook zeer ge茂nteresseerd, dus ik volg even!