10 Reacties

4 jaar geleden

Hier zijn de kinderen al vaak onder narcose gegaan. De ene keer ging dag wat soepeler dan de andere keer. Kind zit meestal bij je op schoot met de rug tegen je aan. Van achter doen ze dan het kapje op. Hier helpt het om vooral heel veel af te leiden. Anders raken ze in paniek en dat is echt naar. In paniek de narcose in, is ook in paniek er weer uit. Maar toen dat gebeurde waren ze ook wat ouder en wisten ze wat er komen ging. Volgens mij mag je er gewoon bij blijven tijdens de mri, dus dat is erg fijn.

4 jaar geleden

Mijn jochie heeft een kleine operatie gehad, 1 van zijn balletjes was niet ingedaald. Ik mocht hem vasthouden terwijl ze hem onder narcose brachten. Ik vond het ook echt heel eng, tijdens het toedienen van de narcose zat ik met tranen in mijn ogen. Ze zijn zo taai die kleintjes. Hij kwam er goed weer uit, niet misselijk wel heel erg moe daarna.

4 jaar geleden

Reactie op Dolfijn12

Hier zijn de kinderen al vaak onder narcose gegaan. De ene keer ging dag wa ...
Nee ik mag dus met de MRI er niet bij zijn

4 jaar geleden

Reactie op Jazebel

Mijn jochie heeft een kleine operatie gehad, 1 van zijn balletjes was niet ...
Ja dat gevoel dat ze wegzakken lijkt me vreselijk!!

4 jaar geleden

Reactie op Eeff89

Nee ik mag dus met de MRI er niet bij zijn
Dat is vreemd? Hier mocht ik er altijd bij zijn

4 jaar geleden

Reactie op Eeff89

Ja dat gevoel dat ze wegzakken lijkt me vreselijk!!
Het is niet echt prettig nee, maar het gaat heel snel en de artsen en verpleging waren echt heel lief voor hem, en voor mij. Het ergste vond ik je zorgen maken over de narcose van te voren 😊.

4 jaar geleden

Reactie op Jazebel

Het is niet echt prettig nee, maar het gaat heel snel en de artsen en verpl ...
Dat is t een beetje wij hebben slechte ervaringen in dat ziekenhuis maar in t andere ziekenhuis waar we nu zitten doem ze geen mri voor kinderen

4 jaar geleden

Reactie op Dolfijn12

Dat is vreemd? Hier mocht ik er altijd bij zijn
Ja neuroloog zei dat dat t enigste moment is dat we er niet bij zijn

4 jaar geleden

Reactie op Eeff89

Dat is t een beetje wij hebben slechte ervaringen in dat ziekenhuis maar in ...
Ohh wat vervelend! Ik hoop dat het deze keer wel allemaal goed gaat

4 jaar geleden

Weet niet of je kindje al de narcose gehad heeft maar onze zoon is ook onder narcose geweest afgelopen maart. Ik vond het "in slaap vallen" niet zo erg eigenlijk. Ik heb onze hond ook ooit vast gehouden toen ze onder narcose ging, dat voelde heel anders alsof ze echt weg was. Een hele slappe pop geen leven ofzo. Dat gevoel had ik niet bij mijn zoontje, was er wel op voorbereid. Ik was heel rustig tijdens de procedure, troosten want ze doen eerst proberen door te prikken (1x) en als dat niet lukt dan kapje maar het is bij ons Met prikken gelukt ondanks flink verzet.