16 Reacties

5 jaar geleden

Helemaal niet raar! Je baby zit er in, maar jij hebt ook nog je eigen lichaam dat pijn kan doen of vervelend voelen. Op t einde kunnen je ribben ook flink aan de beurt zijn. Kan je best beurs van worden. Dat dat niet altijd leuk is mag toch ook gewoon gezegd worden 😘

5 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde!

5 jaar geleden

Heel herkenbaar! Wordt regelmatig heel erg misselijk van het getrappel of dat ik enorm maagzuur krijg. Regelmatig bezorgd hij me ook een harde buik erbij. Ik geniet ook van het bewegen en te weten dat het goed gaat, maar soms denk ik echt.... Iets minder hard please?! Haha. Heb nu de placenta aan de rugzijde liggen en bij mijn dochter had ik hem aan de buikzijde. Toen merkte ik het harde bewegen veel minder.

5 jaar geleden

Sorry, maar het wordt er helaas niet comfortabeler op🙈 Bij mijn eerste tegen het einde onwijs zere ribben en worden de bewegingen steviger. Bereid je maar voor op een flinke (onverwachte) trap of stomp😅😄

5 jaar geleden

je bent niet alleen! ik heb precies hetzelfde!! Ik kon NIET wachten om mn kleine man eindelijk te voelen😍 Maar nu hij zoo veel beweegt en ineens hard tegen mn navel/blaas of maag trapt dan schrik ik ook! Had het net toen ik op een trap stond.. best gevaarlijk! En de trapjes tegen mn maag maakt me ook niet bepaald gelukkig🤢 verder ben ik wel heeel dankbaar dat hij veel beweegt zodat ik bevestiging heb dat hij nog leeft😅😋

5 jaar geleden

Ja!!! Ben zo blij dit te lezen.. mijn placenta ligt achter waardoor ik haar heel veel voel, vaak lig ik met mijn hand op mijn buik en schopt ze schrik ik zo erg! Heb dat best vaak.. net nog. Vind het wel heel mooi en bijzonder maar ik vind het ook een eng en soms ook echt niet een fijn gevoel. Dacht echt dat het aan mij lag..

5 jaar geleden

Reactie op Sam29040712

Heel herkenbaar! Wordt regelmatig heel erg misselijk van het getrappel of d ...
ik heb mn placenta aan de voorkant maar ik merk het wel heeel erg🙈 maar goed dat hij daar zit dan en niet achter

5 jaar geleden

Herken dit ook wel hoor. Als ik in de auto zit en hij trapt onderin voelt dat ook onprettig. Verder wel geruststelling als ik hem weer even voel zodat je toch weet dat het goed gaat

5 jaar geleden

pff ja ik heb het ook. veel schoppen op mn blaas en darmen (waar ik door chronische ziekte erg last van heb) en het lijkt een soort heel erg aan de linker kant te hangen waardoor ik na een paar uur wakker te zijn daar echt zo'n grote druk ga voelen...

5 jaar geleden

Haha ik heb laatst zelfs een blauwe plek gehad van het trappen. Het is fijn om te weten dat er iemand is daar binnen, maar snachts wakker getrapt worden of incontinent raken door een blaastrampoline is niet fijn. 😂

5 jaar geleden

pff ja ik heb het ook. veel schoppen op mn blaas en darmen (waar ik door ch ...
het bewegen en schoppen vind ik echter wel heerlijk omdat ik heel snel onzeker word als ik het even niet voel maar vrees wel voor de komende maanden haha

5 jaar geleden

Niks geks hoor! Ik zit soms ook hardop: “ zo vriendje ... ga je lekker? 😅 “ Ik vind het ook echt niet altijd even fijn. Hij trapt bij mij soms ook richting m’n “anus” zeg maar ... voelt ook echt heel onprettig

5 jaar geleden

Herkebaar

5 jaar geleden

Fijn dat ik niet de enige ben, ik voelde me er een beetje slecht door dat ik niet verliefd wordt van die schopjes. Ik ben super blij dat hij schopt want dan weet ik dat het goed gaat maar wist niet dat het zo zou voelen en ik hoop dat ik er snel aan wen en zal voorbereid zijn op mn arme ribben hahaha Dank jullie wel voor al jullie reacties, voel me er beter door wetende dat ik niet de enige ben en dat het me niet raar of een slechte moeder maakt❤️🤰🏼

5 jaar geleden

Je bent niet de enige, op je blaas is gewoon niet fijn. Ik heb nog weleens dat hij soort van in mn lies lijkt te schoppen als ik op mn linker zij lig, ook niet zo heel fijn.

5 jaar geleden

Jep, zelfde. Is soms echt niet fijn. Zit ook best veel kracht bij soms en dan ben ik nog maar 21 weken😅 vond het bij onze eerste ook zo vervelend af en toe. Vooral op het einde werd het gewoon pijnlijk af en toe. Maar goed, ik moet eerlijk stellen dat het getrap me ook wel weer geruststeld na het verlies van onze derde in de zwangerschap. Moet alleen niet te lang duren en me vooral niet uit mijn slaap houden🙈🤣