49 Reacties

4 jaar geleden

Pfff zo herkenbaar! Ik heb hier hetzelfde probleem met mijn kleine jongen. Overdag probeer ik hem niet in te bakeren, maar dan doet hij dutjes van Max een uurtje.. Ik lees mee!

VRIEND

4 jaar geleden

Heb je straks te maken met kinderopvang of iets anders? İk bedoel, waarvan de haast om te afbouwen?
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Toch blijven proberen met de mini zou ik denken? Hier gebruik ik zowel de piep als de Meyco. Beide reageert ie goed op. Maar moest wel even doorzetten met de piep. Ga straks ook over op de mini

4 jaar geleden

hier moet ik ook inbakeren anders slaapt die niet. overdag ligt die lekker op zijn buik en slaap die uren. dit durven we alleen in de nacht nog niet

4 jaar geleden

Reactie op fibm8

Heb je straks te maken met kinderopvang of iets anders? İk bedoel, waarvan ...
Nee nog niet voorlopig, ik wil graag afbouwen omdat als hij om gaat rollen het acuut niet meer mag en ik dit dus langzaam wil gaan oefenen zodat het niet meteen oppeens niet meer mag, hij verzet zich zo tegen het slapen dat hij met zn hoofd slaat om wakker proberen te worden alleen strak ingebakerd blijft hij dan slapen omdat hij alleen zn hoofd kan bewegen

4 jaar geleden

Reactie op Naoualx

Pfff zo herkenbaar! Ik heb hier hetzelfde probleem met mijn kleine jongen. ...
Gisteren idd ook geprobeerd maar dan is het max 30 min en dan slaat hij zich wakker

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Happy-baby

Nee nog niet voorlopig, ik wil graag afbouwen omdat als hij om gaat rollen ...
Snap ik goed.. heb je op zijn buik al eens geprobeerd?

4 jaar geleden

Reactie op fibm8

Snap ik goed.. heb je op zijn buik al eens geprobeerd?
Ja in de box dan valt hij in slaap maar na ongeveer 30 min gaat hij met zn hoofd van links naar rechts bewegen totdat zijn speen eruit gaat en dus wakker word waardoor ik om de 2 min zijn speen terug moet stoppen, dus niet echt een optie om snachts te doen😓

4 jaar geleden

Reactie op Happy-baby

Ja in de box dan valt hij in slaap maar na ongeveer 30 min gaat hij met zn ...
En we hebben een baby projector met lichtjes en muziek aangeschaft hierbij viel hij in de box in slaap in de puckababy mini maar in zn bedje niet... krijg het idee dat hij gewoon absoluut niet in zn kamer wil slapen....

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Happy-baby

Ja in de box dan valt hij in slaap maar na ongeveer 30 min gaat hij met zn ...
Slaapt hij op een boxkleed of iets van babynestje bijvoorbeeld? Heb je al eens geprobeerd om datgeen wat in de box ligt in zijn bedje neer te leggen zodat het meer vertrouwd is?

4 jaar geleden

Herken ik volledig!

4 jaar geleden

Ik heb het slaapzakje van fedde en kees! Werkt als een tierelier hier! Overdag laten we de armpjes nu weleens los.. en net werd die onrustig snel de armpjes vast gedaan en meneer slaapt weer.. misschien dat nog een optie! Ik heb hem pas een week maar merk duidelijk verschil.. en is makkelijk met afbouwen..

4 jaar geleden

Reactie op Michelle107

Ik heb het slaapzakje van fedde en kees! Werkt als een tierelier hier! Over ...
Mijn zoontje krijgt het alsnog voor elkaar om z’n armen omhoog te gooien

4 jaar geleden

Ik heb vandaag de meyco 4 tot 6 maanden besteld ben benieuwd hoe deze opvolgt. Ik was begonnen met de puckababy piep toen die te klein was de meyco swaddle 0 tot 3 maanden maar de is nu ook te strak. Ook heb ik de puckababy mini maar deze is weer te groot 🙈echt een lachertje

4 jaar geleden

Mijn dochter heeft een puckababy mini en vonden we van de week breed lachend in bed. Ze had zich bevrijd 🤣 maar gewoon de nacht doorgeslapen dus 🤞🏻😆

4 jaar geleden

Hier de swaddle up stage 2 om af te bouwen.

4 jaar geleden

Hier met de nunki laken van fedde en Kees incl slaapzak aan de slag and so far so good. Hij lag binnen no time te slapen en slaapt ook gewoon zoals hij met inbakeren doet. Ik vind het echt een uitkomst, kost wat maar het is wel kwaliteit.

4 jaar geleden

Mijn dochter heeft een puckababy mini en vonden we van de week breed lachen ...
Huh rits open gegaan?? Hoe kan dat dan?

4 jaar geleden

Ik heb vandaag de meyco 4 tot 6 maanden besteld ben benieuwd hoe deze opvol ...
Ik heb hetzelfde !! Mijn dochtertje slaapt wel nog steeds in de piep maar zit echt strak !! En de mini is veeeelste groot

4 jaar geleden

Ik heb vandaag de meyco 4 tot 6 maanden besteld ben benieuwd hoe deze opvol ...
Hahah! Hier precies hetzelfde! Piep zit echt NET NET goed. Alleen ondergekotst vanochtend dus even buiten gebruik. Net in de mini willen doen, nou, echt te groot indd. Dan maar Meyco nog even