9 Reacties

6 jaar geleden

Ik heb er twee, geen idee of borstvoeding zal lukken. Wel heel gevoelige borsten. Nu 5+2

6 jaar geleden

Je kunt dan voeden met een tepelhoedje :)

6 jaar geleden

In principe komt je tepel tijdens het voeden naar buiten, en zo niet dat is een tepelhoedje inderdaad altijd nog een optie! Die van mij wisselen een beetje, de ene keer ingetrokken en de andere keer steken ze wel uit. Ik heb er met mijn dochtertje geen last van gehad behalve dat het bij mij gewoon niet goed op gang kwam, maar dat had niks met mijn tepels te maken. Gevoelige borsten staan ook los van hoe je tepels gevormd zijn. Nu heb ik er wel enorme last van, maar met mijn dochtertje niet gehad.

6 jaar geleden

Ik heb ook een ingetrokken tepel. Ik hoop echt dat het borst voeden gaat lukken. Ik merk in elk geval wel dat er niks mis is met de gevoeligheid. Haha

6 jaar geleden

Reactie op RoseyRose

In principe komt je tepel tijdens het voeden naar buiten, en zo niet dat is ...
Bedankt voor je antwoord. Bij hoeveel weken zwangerschap had je last van gevoelige borsten?

6 jaar geleden

Reactie op Staerke Gustav

Ik heb ook een ingetrokken tepel. Ik hoop echt dat het borst voeden gaat lu ...
Ik heb het idd ook dat ik borstvoeding kan gaan geven.

6 jaar geleden

Ik heb er twee, maar borstvoeding geven ging moeizaam. Ook met een tepelhoedje zou het bij mij moeizaam gaan, dus om stress te voorkomen, ben ik na 1 dag proberen overgestapt op de fles. Nu hij de tweede ga ik het ook niet proberen.

6 jaar geleden

ik heb eigenlijk altijd ingetrokken tepels gehad. Heb een zoon van 8jaar die heb ik geen borstvoeding kunnen geven. Wel doormiddel van een pomp nog wat druppels kunnen krijgen. Heb het wel geprobeerd bij de bevalling maar dat deed teveel pijn. Via de pomp ging het wel opzich. verder gewoon met de vles. Wel enorme pijn gehad na de bevalling omdat het melk natuurlijk geen kant op kon.馃槗

6 jaar geleden

Reactie op Manonxxx

Bedankt voor je antwoord. Bij hoeveel weken zwangerschap had je last van ge ...
Al vrij snel! Ik testte een week voordat ik ongesteld moest worden al positief en had er toen al last van, maar met 4,5 week werd het wel echt erger. Morgen 6 weken en nog altijd even pijnlijk 馃槄