13 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb een fietskar en deze vooral gebruikt toen kindje tussen 6 maand en 36 maanden was. Ik vind een kar handiger dan een bakfiets. Gebruikte deze om fietstochten te maken of om ergens naartoe te gaan, als dochter dan in slaap viel kon ze blijven liggen, wat niet kan op een fietsstoeltje. Ze kon ook wat speelgoed en drinken meenemen waardoor ze beter gezind was dan op de fietsstoel. Let wel, ik ben zelf nochtans tamelijk sportief, maar een kar aan een gewone fiets betekent trappen voor dood, een elektrische fiets is geen luxe hier!
5 jaar geleden
Wij nemen een fietskar met "hangmat" die je vanaf 1 mnd oud kan gebruiken. Wij hebben geen auto en ik zelfs geen rijbewijs dus het aanschaffen van een fietskar leek ons wel zo handig. Wij nemen een tweepersoons zodat onze oudste van 4 jaar er ook nog in kan
5 jaar geleden
Wij hebben een fietskar en zou niet meer zonder willen. Vanaf dat onze eerste kon zitten gebruiken we 'm heel vaak. Wij hebben een Burley die je met wisselen van de wieltjes ook kunt omtoveren tot wandelkar of hardloopwagen. Heel handig! Ook voor grote boodschappen oid doet hij goede dienst 馃憤
5 jaar geleden
Reactie op Bloempje16
Wij nemen een fietskar met "hangmat" die je vanaf 1 mnd oud kan gebruiken. ...
Ik kan eentje met hangmat vinden die je alleen mag gebruiken als je gaat wandelen, niet als je gaat fietsen. Is er ook een model waarbij je meteen met jonge baby op pad kan met de fiets? Bv eentje waar je de maxi cosi in kan neerzetten?
5 jaar geleden
Reactie op EsAn
Ja die zijn er zeker! Bijvoorveeld de urban arrow. Baby's mogen er niet met ...
Dat is toch een bakfiets? Waar je je scheel aan betaalt? Geen fietskar.
5 jaar geleden
Reactie op EsAn
Ja die zijn er zeker! Bijvoorveeld de urban arrow. Baby's mogen er niet met ...
5 jaar geleden
Reactie op Mama.R.K.
Dank voor de tip! Deze lijkt me inderdaad interessant!
5 jaar geleden
https://www.baby-dump.nl/product/fietsaccessoires/57076/fietskar-thule-coaster-2-xt/57079/fietskar-thule-coaster-2-xt/58641/thule-fietskar-coaster-2-xt/137003/
Wij gaan voor deze fietskar, na veel onderzoek gedaan te hebben, en voor deze "hangmat":
https://www.baby-dump.nl/product/fietsaccessoires/57076/fietskar-thule-coaster-2-xt/57079/fietskar-thule-coaster-2-xt-accessoires/58642/thule-coaster-2-xt-infant-sling/138650/
5 jaar geleden
Reactie op Bloempje16
Die hangmat mag je dus niet gebruiken als je gaat fietsen. Dat mag wel bij de hangmat van Croozer in de Croozer fietskar.
5 jaar geleden
Bedankt voor de reacties. We hebben een elektrische fiets om de fietskar te trekken. Er is enkel twijfel of we het genoeg gaan gebruiken want het is wel een dure aankoop...
5 jaar geleden
Wij hebben de burley cub en geen moment spijt. Gebruiken hem superveel. 2 kids erin, ideaal. Straks een babyschaaltje erin voor de derde.
M鈥檔 man gaat er zelfs regelmatig mee hardlopen en hebben er zelfs mee gewielrend. En tegenwoordig gebruik ik hem nog wel eens als winkelkarretje, zonder kids :). En met kids is het onze quarantainekar in de supermarkt 馃榿.
Niet twijfelen maar gewoon doen dus!