27 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb gisteren een pak gekocht van kruidvat..dus niet biologisch... Ik was heel sceptisch... Heb het nu net voor de eerste keer geprobeerd, maar een half schepje jbpm op 120ml+4, omdat mijn menneke ook heel erg last heeft van krampen.
Met speen2 van Dr. Brown's, hij heeft super rustig gedronken, en slaapt nu lekker. Tot nu toe tevreden...
Misschien een idee om minder te gebruiken? Of iig een keer proberen 🤷♀️
5 jaar geleden
Ik heb kruidvat eigen merk. Krampjes had meneertje sowieso al dus daarvoor krijgt hij priobiotica. Die combinatie gaat heel erg goed gelukkig!
5 jaar geleden
Ik gebruik die en heb het ook bij me oudste gebruikt toen ze baby was. Ik ben er erg positief over. Niet teveel erin doen gewoon klein beetje en uitproberen hoeveel voor jou kindje werkt.
5 jaar geleden
Reactie op LynneTeLintelo
Ik heb kruidvat eigen merk. Krampjes had meneertje sowieso al dus daarvoor ...
Herkenbaar. Welke probiotica gebruik je?
5 jaar geleden
Reactie op Joyce0031
Ik heb gisteren een pak gekocht van kruidvat..dus niet biologisch... Ik was ...
Mijn zoontje drinkt nu 5x 180cc om de 4 uur en ik voeg alleen 1 schepje toe, ze zeggen 1-2 per 100cc maar is even uitproberen. Dit gebruiken we dan puur omdat de kleine veel spuugt, spugen doet ie niet meer alleen dan heeft meer krampjes en zo
5 jaar geleden
Wij gebruiken (nutrition) het ook sinds twee dagen ivm refluxklachten en krampjes zijn nu ook weer aanwezig. En zijn al aan het pionieren met hoeveelheid. Verder masseer ik (draaien van heupjes en optrekken van knieën maar buik oa) de darmen bij het verschonen en gister een poepluier. Echter wel benieuwd naar jullie ervaringen mbt probiotica en biologische variant.
5 jaar geleden
Reactie op Lotte29
Ik heb ook drie zakjes gekocht, durf het nog niet te gebruiken of zo, omdat ...
Soms lijkt het bij ons te helpen om 10 cc extra water te gebruiken zodra poepluier uitblijft. Er is geen sprake van obstipatie, maar zodra een poepluier minder frequent komt als je bent gewend dan houden ze misschien ontlasting vast omdat ze willen groeien?! Is er sprake van obstipatie? Loopt ie rood aan?
5 jaar geleden
Reactie op RPlantenga
Soms lijkt het bij ons te helpen om 10 cc extra water te gebruiken zodra po ...
Ze is heel onrustig met regelmaat, loopt eventjes rood aan, huilt/jengelt, en drukt heel erg naar beneden. Als er dan iets komt (1x per circa 3 dagen) is het heel dun en moet ik haar compleet omkleden.
5 jaar geleden
Heb ook jpmb geprobeerd, had niet het idee dat het hielp, ben overgestapt op nutrilon omneo maar of ik daar nou tevreden over ben🙈 ook nog niet echt. Ik merk dat er nu wel een patroon in zit met ontlasting. Om de dag en dan echt mega veel en ook niet dik, eerder wat aan de dunne kant. Cb zei probeer lactulose... 1 x gegeven maar kreeg ook de indruk dat ze daar weer meer last van had betreft krampjes.... eerlijk gezegt geef ik het op met alle middeltjes... infacol en vsm cinababy ook al geprobeerd! Ik hoop maar dat het over paar weken over is. Ze is nu 7 weken
5 jaar geleden
Reactie op 7780wendy
Heb ook jpmb geprobeerd, had niet het idee dat het hielp, ben overgestapt ...
Precies dit, ik heb het ook opgegeven met al die middeltjes......hier ook gestart met omneo, hopelijk heeft dit wat effect. Jbpm had ik die van Holland en Barrett maar gaf ook verstopping.
5 jaar geleden
Reactie op Lotte29
Ze is heel onrustig met regelmaat, loopt eventjes rood aan, huilt/jengelt, ...
Vervelend. Ik weet ook niet wat er zou kunnen zijn, maar bij ons geldt dat ze door vele slikken direct of later na de voeding door reflux onrustig was. Geldt dat ook voor jullie, onrustig na de voeding?
5 jaar geleden
Op welke wijze verdikken jullie? Eerst flesje klaar maken en daarna schepje en roeren maar?
5 jaar geleden
Reactie op LKJJ
Mijn zoontje drinkt nu 5x 180cc om de 4 uur en ik voeg alleen 1 schepje toe ...
Ik heb het vandaag alleen bij 2 flessen geprobeerd.. Vanochtend en rond 1400 uur... Meneertje heeft een regeldag😩 dus constant Willen drinken, en daar door al Veel krampen... Maar iig hij heeft niet gespuugd vandaag🤷♀️😅