21 Reacties
5 jaar geleden
Ik wilde al heel lang graag de joolz 3... uiteindelijk niet gedaan puur omdat ik een betere vond met betere specificaties voor de helft van de joolz prijs.
Ik zou zeggen staar je niet blind op joolz 3, als je blij ben met 1 hey, waarom niet.
Uiteindelijk ben ik blij dat ik de abc condor 4heb gekozen in plaats van joolz
5 jaar geleden
Ik heb ook een joolz 1 en ik ben er serieus super blij mee. Ik wilde ook perse een nieuwe maar ben blij dat ik t achteraf niet gedaan heb want dat heeft mr bijna 1000 euro gescheeld met alle accessoires!. En nu gaat de tweede erin en hij heeft nog niks gelede!
Het enige wat jammer is tegen over de joolz 3 is de boodschappenmand. Die van de joolz 1 is niet zo groot maar dat heb ik opgelost met een xl boodschappennet van Joolz waar dan wel weer genoeg in kan! Succes met je keuze, komt vast goed!
5 jaar geleden
Behalve de grotere boodschappenmand (onder) zitten er geen hele grote verschillen in is mijn ervaring. Bij de Joolz Day 1 kun je daarvoor een los boodschappennet kopen.
Het voordeel van de Geo is dat deze om te bouwen is naar een duowagen. Ik vind dit type persoonlijk wel veel lomper dan de Day...
5 jaar geleden
Wij wilden normaal ook een nieuwe joolz maar we zijn uiteindelijk voor de 1 gegaan omdat het een koopje was. Het enige minpuntje bij onze kinderwagen is dat hij wel een goede tik nodig heeft om in te klappen. Maar voor de rest zijn wij heel tevreden over deze kinderwagen en heeft het ons veel bespaart
5 jaar geleden
Met de joolz1 bedoel je de joolz day? Deze hebben wij, destijds nieuw gekocht bij ons zoontje en hij kan nu weer mooi gebruikt worden voor zoontje 2😊. Wij zijn er heel tevreden over, tja dat mandje.. dat is inderdaad volgens mij het enige puntje, maar wij gebruikten altijd een boodschappen netje erbij en dan was het opgelost😄.
5 jaar geleden
Wij hebben de Joolz geo 1 2e hands gekocht voor €300,-. Ik neem dat 'risico' wel gezien een nieuwe €1000,- kost. En bij Joolz zit overal levenslang garantie op geloof ik.
Wij hebben wel goed getest. Rijden, korte bochten maken, in en uit klappen. Alles werkt naar behoren.
5 jaar geleden
Reactie op Roxxie
Ik heb ook een joolz 1 en ik ben er serieus super blij mee. Ik wilde ook p ...
Exact dezelfde ervaring heb ik Roxxie, het geld wat we over hebben gehouden kunnen we lekker aan andere dingen besteden! Kinderwagens verliezen ook wel hun waarde na een paar jaar. Joolz 1 zijn wij dan ook superblij mee!
5 jaar geleden
Wij hebben de Joolz geo 1 2e hands gekocht voor €300,-. Ik neem dat 'risico ...
De levenslange garantie zit er pas vanaf dit jaar op. En deze vervalt wanneer de kinderwagen wordt doorverkocht (je krijgt een pasje op naam). Maar de oudere versie zal ongetwijfeld ook nog goed zijn, Joolz staat niet voor niets goed bekend
5 jaar geleden
Ik heb ook de 1 nieuw gekregen bij de geboorte van mijn eerste, dus is ook weer prima voor nu. Ik zag altijd veel mensen in de problemen komen op bvb. Een gladde supermarkt vloer, of heel vies na regenweer. De joolz doet het echt fantastisch en is super eenvoudig schoon te houden. Topstuk 😀 ik heb er nu wel de maxi cosi jade (ook 2de hands) bij gekocht omdat die wieg in de auto mag en wij vaak op reis gaan.
5 jaar geleden
Zit bij de joolz 1 ook een op de kap een stuk met net voor de lucht als de je de klep naar voren doet? Weet iemand dit
5 jaar geleden
Wij hebben ook de joolz 1 tweedehands overgenomen. Nu kwamen we er alleen vandaag in de winkel achter dat er geen adapters voor een maxi cosi meer te koop zijn 😕 op marktplaats ook heel weinig aanbod. Hoe lossen jullie dit op? Weet niet of je in de praktijk vaak de maxi cosi erop wil hebben?
5 jaar geleden
Reactie op Mama Van Owen
Wij hebben ook de joolz 1 tweedehands overgenomen. Nu kwamen we er alleen v ...
Ik heb nooit adapters gemist. Gewoon overleggen in de wagen bak werkt voor ons prima.
5 jaar geleden
Reactie op Yente_
Wij wilden normaal ook een nieuwe joolz maar we zijn uiteindelijk voor de 1 ...
Haha wij hebben lopen tobben toen we hem eenmaal thuis hadden 😅 terwijl die vrouw het zo simpel deed voordoen. Als je het eenmaal weet gaat het wel.
5 jaar geleden
Reactie op Mama Van Owen
Wij hebben ook de joolz 1 tweedehands overgenomen. Nu kwamen we er alleen v ...
Dat is wel lastig. Wisselt ik nam de maxicosi altijd mee op de wagen als ik even snel moest bv een afspraak bij de dokter of een kleine boodschap met de auto. Ik gebruikte het vooral als ik het de moeite niet waard vond om de kleine over te zetten van de auto in de wieg. Je kleine mag er max 2 uur (Las ook ergens 1,5 uur) inzitten. En een maxicosi op de arm vond ik al snel zwaar worden maar daar hebben ze tegenwoordig de cocobelt voor ☺️