44 Reacties

6 jaar geleden

Ik vind het erg lastig om broeken te kopen dus ik heb nu een hele lading jurken gehaald. Je hebt overal hele toffe wijde jurken, lang en kort. Sissyboy heeft hele relaxte en is nu een korting (3 halen, 2 betalen). Heb ook een paar leuke bij desigual gevonden! Ook een 3 is 2 korting! Ik ga dus gewoon broeken helemaal skippen en helemaal op de jurken en rokken 😃

6 jaar geleden

Ik heb vandaag mijn eerste jurkje gekocht online bij Noppies. Dit merk wordt ook wel in verschillende winkels verkocht. Ik vind de meeste positiekleding een beetje truttig, maar Noppies heeft veel hippe kleding.

6 jaar geleden

Kringloop ben ik geweest en daar een aantal weg gehaald zowel korte broeken als lange broeken als 3kwart. Ik weet dat sommige 2de handskleding niks vinden. Maar ik heb zo iets met positie kleding je draagt het waarschijnlijk maar 1x en dat is tijdens de zwangerschap. En verder draag je het waarschijnlijk niet meer. Dus kijk ik liever 2de hands (ook al is dat binnen een paar maanden hier al stuk qua merk positikleding. Heb ze teminste nog een soort van leven geven) 😉

6 jaar geleden

Verder krijg ik morgen van de nicht van mijn man een behoorlijke tas vol wat ze zelf maar 2x heeft aangehad

6 jaar geleden

Ik weet niet of het inmiddels al is veranderd, maar toen ik in de winkel shopte een paar weken geleden kon ik daar ook niet passen... Dus toch maar even online proberen?

6 jaar geleden

Reactie op GFleming

Ik heb vandaag mijn eerste jurkje gekocht online bij Noppies. Dit merk word ...
Noppies heeft lengtemaat 32, kan geen lengtemaat 34 vinden op de site.. 32 is echt te kort helaas

6 jaar geleden

Ik heb online besteld bij Prenatal en Zalando, lekker op mijn gemak thuis gepast en daarna de handel die te groot, klein of raar was weer teruggestuurd. Kon in de stad ook nergens iets vinden 🤐

6 jaar geleden

Oh wat vervelend, ik moet zeggen dat ik nog niet in de winkels heb gekeken, ik heb een paar dingen online besteld. Skinny bij h&m, maar daar kan je geen lengte kiezen.. Ik heb de s/m en ik denk dat deze als een 32 valt.. Ook hele gave jurk bij prenatal besteld. En volgende week ga ik bij een vriendin in de kast neuzen😄

6 jaar geleden

Draag gewoon nog mijn normale jeans 🙄 ben nu 9 weken. Van de week wat last van een dikke buik maar dat komt doordat mn darmen nu nog slechter werken dan normaal 😖 Ik denk dat je toch uitkomt op online shoppen, zie sowieso weinig positiekleding in winkels.

6 jaar geleden

Ik kon ook niks vinden in de winkels, of ze hadden het niet of het schap was zowat leeg. Heb uiteindelijke meerdere soorten broeken en maten van noppies bij zalando besteld en een broek bij de prenatal. Alles thuis rustig gepast en er uiteindelijk 3 gehouden en de rest terug gestuurd.

6 jaar geleden

Reactie op Sann89

Draag gewoon nog mijn normale jeans 🙄 ben nu 9 weken. Van de week wat last ...
Ik tot nu toe ook, maar ben nu bijna 11 weken en merk nu toch wel dat het minder fijn wordt

6 jaar geleden

Ik heb net even mijn kleding van mijn vorige zwangerschap bekeken en ik kwam een broek tegen van love2wait. Deze was mij veel te lang, die rolde ik op. Zou zeggen dat het zeker een lengte 34 misschien wel 36 is. Misschien kan je op dat merk zoeken? Ik ben inmiddels zelf een maatje smaller dan de vorige keer, dus ik pas veel van mijn kleding van toen niet meer.

6 jaar geleden

Prenetal

6 jaar geleden

Marktplaats en dan in he directe omgeving zoeken. Kan je vaak ook passen.

6 jaar geleden

Ik ook bij Zalando, wehkamp, Otrium en dan een berg bestellen, passen en terugsturen

6 jaar geleden

Er zijn enkele H&M winkels die wel een zwangerschapsafdeling hebben, moet je even op de site kijken. Weet dat alkmaar dat heeft. Verder is er helaas niet veel in de winkels te koop.

6 jaar geleden

Bij prenatal geslaagd. 1 dure broek van mamalicious een lekkere losse broek en een korte broek. Verder besteld via kiabi vandaag gepast en past allemaal. Vorige zwangerschap breedte maat 40.. nubreedte maat 44.. Dus paste bijna niets meer van vorige zwangerschap!.

6 jaar geleden

Ik ben van plan bij bonprix te shoppen na de termijn echo. Die heb ik volgende week maandag

6 jaar geleden

Ik heb vandaag mijn positie broeken in de h&m gekocht.

6 jaar geleden

Asos?