190 Reacties

5 jaar geleden

Owww wat vreselijk! Heel veel sterkte! Neem je anders iemand anders mee, misschien kan die ook je echo filmen. Sterkte sterkte sterkte.

5 jaar geleden

Vreselijk, dit wens je niemand toe. Heel veel sterkte😘 Wellicht idd je moeder of vriendin meenemen naar de echo, misschien heb je daar wat steun aan.

5 jaar geleden

Geen woorden voor.... wat ontzettend vreselijk! Sterkte meis en dikke knuffel!😘

5 jaar geleden

Wat vreselijk, misschien kan er iemand anders met je mee ? Heel veel sterkte 😘

5 jaar geleden

Heel veel sterkte en steun! Houd je vast aan dat kleintje in je buik. Maak je echt niet te veel zorgen over stress en verdriet, die kleintjes kunnen echt wel wat verdragen. Het is volgens mij eerder de laatste weken dat ze ook echt emoties aanvoelen. Zorg ook goed voor jezelf! En ik hoop en duim oprecht met je mee dat alles goed komt 🤞❤️

5 jaar geleden

Vreselijk, heel veel sterkte 😘

5 jaar geleden

Wat super naar.... Allereerst sterkte en houd hoop! 💛 Waar ik aan kan denken is inderdaad een persoon meenemen naar de echo, ik neem aan dat als je belt ze hier (hopelijk) wel een uitzondering voor mogen maken. Het is al knap dat je gezond kan blijven eten en drinken. Ik zou proberen toch, als het lukt, lijkt me ook heel moeilijk, afleiding te zoeken in iets waar je rust in vindt. Een serie? Film? Afspreken met mensen? Hobby? Daarnaast denk ik dat regelmatig hartoverslagen niet per se ernstig is voor je baby hoor. Stress wel, maar volgens mij praat je dan over echt langdurige chronische stress je héle zwangerschap. Maar dit kan je verloskundige het beste beantwoorden. Ik zou hun ook bellen en je verhaal doen, mogelijk kunnen zij je geruststellen!

5 jaar geleden

Oh nee hoe erg.. 🥺🥺🥺 Ik hoop dat snel alles goed komt met je man! Zo spijtig dat hij niet mee kan naar de echo. Idd misschien de echo filmen? Ik krijg van mijn gynaecoloog altijd alles mee op stick, de foto's en de filmpjes.. Je probeert toch heel goed voor jezelf en jullie baby te zorgen! Doe zo voort en laat je niet hangen, ondanks deze zeer moeilijke periode.. Heel veel sterkte!!!

5 jaar geleden

Wat een heftig nieuws. Heel veel sterkte!! Ik had ook vrij veel stress in het begin van mijn zwangerschap, maar alles is nog steeds goed. Gelukkig kan ons lichaam bijzonder veel aan. Nogmaals heel veel sterkte!!

5 jaar geleden

Ik ga zijn moeder meenemen zodat hij er ook een beetje kan bij zijn en het indd filmen. Zodra hij wakker is of wordt gemaakt kan hij het zien. Ik van mijn kant en 1 van zijn kant. Jullie stellen me gerust dat ze veel kunnen verdragen. Ik hoop echt dat de kleine goed is. Morgen mag ik een half uurtje bij hem en erna de echo gaan maken. Het gaat zwaar worden maar zwaar gaat ook. Als ik tegen hem kan zeggen dat de kleine goed is en hij het kan horen, heeft hij toch weer iets voor te vechten. Ze hebben hem een half uur moeten reanimeren maar heeft tot nu toe geen hersenschade omdat de ambulance erbij was toen hij de infarct deed maar zijn hart is heel heel zwak.

5 jaar geleden

Wat vreselijk voor je. Hoe zijn de overlevingskansen van je man? Mijn partner had in september een hartinfarct gehad waarbij hij gereanimeerd moest worden. Nu gaat het gelukkig helemaal goed weer met hem, hebben ze de oorzaak kunnen vinden en behandelen. Is je man al gedotterd? Waarom houden ze hem in coma? Je bent bewust van je zwangerschap en dat je rust moet hebben, alleen aan deze situatie kan je niets aan doen. Dit blijft voorlopig stressvol, maar ook zo'n periode overleefd een baby'tje wel. Heel veel sterkte en praat en huil met ieder naaste van je.

5 jaar geleden

Wat verschrikkelijk. Ik wens je enorm veel kracht toe in deze moeilijk tijd en dat je man maar in goede gezondheid mag gaan herstellen. De kleintjes zijn rond deze tijd al redelijk in staat wat stress op te vangen. Zoals je zegt neem je je rust tussendoor en sta je niet onder 24/7 hoogspanning. Je zorgt goed voor jezelf en voor jullie kleintje. Dat is in de basis al het belangrijkste. Zoals gezegd neem iemand vertrouwds mee naar de echo en indien mogelijk bij een goede mooie echo laat het filmen.. leg aan de verloskundige uit hoe het zit en dat je graag alles op de film zet zodat zodra je man dan in staat is te kijken hij helemaal niks gemist heeft vanaf het moment van de echo. Op een andere manier kunnen jullie het alsnog samen delen zo. Ik wens je alles van de wereld, inhumane situaties lijken dit. Veel liefs ❤️✨

5 jaar geleden

Heel veel sterkte gewenst en hopelijk komt je man er snel boven op! ❤️

5 jaar geleden

Lieve vrouw , dit is niet niks wat je voor je kiezen krijgt en hoop dat je sterk genoeg kan blijven om dit allemaal te kunnen hendelen 🙏🏻hou voor ogen dat alles goed gaat komen dat je nu even in mega zwaar weer bent te recht gekomen waarin het enige wat je kan doen is ondanks al het verdriet en angst recht overeind te blijven , ik weet als geen ander hoe moeilijk het is om in zo’n situatie te zitten en het is gewoon zo je kleintje kan echt wel wat hebben je kan gerust je verdriet en angst hebben alleen is het voor jezelf zo verdomde moeilijk om nog positief te blijven 😔 probeer alsjeblieft te kijken of je het op film kan zetten voor je man en vertel hem als je op bezoek ben hoe jullie kleintje het doet....het klink allemaal zo makkelijk gezegd dat besef ik me ook wel maar hoop dat je een beetje vertrouwen kan houden in een goede afloop 😘heel veel sterkte met alles en keep ya head up

5 jaar geleden

Jeetje wat heftig. Hoop dat je morgen een goede echo hebt en dat alles met jullie drieën goedkomt! Heel veel sterkte! 🍀🍀🍀

5 jaar geleden

Ooh waauw hoop dat alles ok goed komt met je man veel sterkte

5 jaar geleden

Wat een heftige gebeurtenis en tijd waarin je nu en je naaste in staan. Ik wens jou allereerst veel sterkte en probeer goed voor jezelf te zorgen. Je kleintje kan best wel wat hebben. Morgen heel veel sterkte bij de echo en hopelijk kan je ondanks alles er ook nog van genieten.

5 jaar geleden

Wat vreselijk! Heel veel sterkte met alles de komende tijd. En op een hele ruwe manier gezegd, als er iets niet goed was geweest met het kindje had je het zelf al gemerkt. Ikzelf doe driften en tot ik erachter kwam dat ik zwanger was zat ik elk weekend op het circuit met de grootste inspanning en adrenaline wat eigenlijk niet normaal is. Ik snap dat je je zorgen maakt en dat is ook heel nornaal. Maar zolang jou gevoel goed zit zit het goed. Een moeder gevoel klopt altijd! Heel veel sterkte en beterschap voor jou man ❤️

5 jaar geleden

Geen woorden voor.... Heel veel sterkte en hou moed 🍀🍀

5 jaar geleden

Wat een zeer heftige situatie voor je. Ik hoop dat je steun ervaart aan familie en vrienden. Ik vind dat je het heel goed doet dat je probeert zo goed mogelijk voor jezelf en de kleine te zorgen. Natuurlijk hoopt iedereen hier voor je dat alles snel beter wordt voor jou en je man. Ik weet niet hoe je er tegenaan kijkt maar als je je na de echo nog steeds veel zorgen en druk maakt om de situatie (wat heel logisch is denk ik) zou ik aanraden je huisarts te bellen of de verloskundige voor ondersteuning te vragen, al zei het met een gesprek, of een psycholoog of gewoon even je ei kwijt kunnen. Het is een uitzonderlijke situatie die veel emotie en onzekerheid met zich meebrengt en schaam je zeker niet als je hulp nodig hebt van familie tot aan professionals. Besef dat als je tot je termijnecho gekomen bent dat je een heel sterk kindje in je buik hebt die echt wel tegen wat stootjes kan. Tuurlijk is stress niet goed maar maak je niet al te veel zorgen. Wees lief voor jezelf en probeer ondanks je super moeilijke situatie positief te blijven. Het is makkelijk gezegd natuurlijk want jij bent degene die dit moet doormaken en ik niet maar heb vertrouwen in iezelf. Jullie komen er vast doorheen en ik hoop dat alles spoedig goed komt. Heel veel sterkte❤️