12 Reacties
5 jaar geleden
Vlecht? Ik heb ook krullen die nogal snel klitten. Maar volg nu een jaar de cg-methode en het voordeel daarvan is dat ik makkelijk mijn haar een week ongekamd kan laten. Maar mijn haar is fijn, dus dat scheelt ook. Tijdens de bevalling van de eerste had ik het in een staart geloof ik. Dat zal het nu ook wel worden.
5 jaar geleden
Ik doe gewoon een staart denk ik. En goede shampoo/conditioner mee voor na de bevalling, zodat m'n haar wel weer een beetje fatsoenlijk is na het douchen.
5 jaar geleden
Nou moet zeggen dat ik van de eerste geleerd heb?! Nu was dat in juli en werd uiteindelijk een spoedeisende. Maar de ziekenhuis kussen admen niet ivm hygi毛ne (heel logisch) maar had een vies vochtig bosje op het hoofd. En door de keizersnee kon in door de pijn bijna m'n handen niet boven m'n hoofd doen. had dus een lullig knoetje voelde me echt vreselijk en het lag niet lekker. Denk dit gebeurt me niet weer. Nu was de 2de een geplande keizersnede dus wist z'n beetje de datum. Maar heb m'n haar op m'n hoofd laten invlechten zodat ik er niet naar om hoefde te kijken heerlijk! Zou zeggen gooi er een goede vlecht in en klaar 馃槉
5 jaar geleden
Reactie op Ninaa93
Off topic, maar waar volg je de methode?? Hier ook een volle bos krullen wa ...
Ik heb alle tips en trucs van de fb-pagina voor deze methode. Weet zo even de naam niet uit mijn hoofd (ben inmiddels van fb af), maar als je zoekt op curly girl of curls cult of zo, dan vind je de pagina vanzelf.