39 Reacties
5 jaar geleden
Haha ja mooi, wist het wel al... maar bevestiging is altijd goed.Wij geven ook gewoon lekker kruidvat eigen merk voeding.
5 jaar geleden
Bij onze eerste zoon gewoon Kruidvat gegeven. Nu bij onze tweede zoon op aanraden van verloskundige én kraamzorg overgegaan naar Nutrilon i.v.m. krampjes en misselijkheid. Zou beter zijn voor de ontwikkeling van de darmpjes. Ik weet heeeel goed dat alles hetzelfde is en toch ben ik er ingetrapt, zo stom. Inderdaad fijn dat het op deze manier weer even bevestigd wordt.
5 jaar geleden
Je moet je keuze indd maken puur voor t gemak voor jezelf. Wij hebben de AH voeding gekozen, omdat de AH bij ons op de hoek zit en 7 dgn per week tot 22u open is. Handig!
5 jaar geleden
Ja wel bekend dit maar toch leuke aflevering. Ik kocht de bio flesvoeding van HIPP omdat ik graag zoveel mogelijk biologisch koop ivm dierenwelzijn en zocht ook een product waaraan geen suiker was toegevoegd. Maar nu was ik overgestapt van HIPP naar de bio flesvoeding van AH, alleen deze lost volgens mij veel minder goed op als ik het roer. Meer mama’s die dit ervaren hebben?
5 jaar geleden
Net gekeken! En ohh wat dom. 🙈Wij geven Nutrilon. Net vorige week nog 2 pakken meegenomen. Dus nog 2 op voorraad. En geen bon meegenomen uiteraard🙈Maar als die op zijn dan gaan we gewoon heel snel Kruidvat ergen merk halen😃
5 jaar geleden
Ik heb de aflevering niet gezien. Maar wist wel dat er geen tot nauwelijks verschil tussen zat. Iemand heeft mij eens uitgelegd dat er bepaalde standaarden zijn waar ze voor flesvoeding in Nederland aan moeten houden dus alle merken zijn up to code. Maar een nutrition en paar andere merken zijn duurder door merk, marketing en zouden meer investeren in ontwikkeling en daar betaal je dan voor.
Wij geven gewoon kruidvat merk dus. Scheelt zo veel. En nu met de tweede gebruik ik van hun de extra care ivm de vele heftige krampjes.
5 jaar geleden
Reactie op Elfje86
Ja wel bekend dit maar toch leuke aflevering. Ik kocht de bio flesvoeding v ...
Was ook mijn ervaring toen ik na een half jaar overstapte naar AH bio bij onze eerste. Hier ook Hipp voeding, omdat dit na veel lezen het beste van het beste zou zijn (en ik ook een biologisch product wil). Aan die van AH zit wel suiker toegevoegd toch?
5 jaar geleden
Wij hebben eerst nutrilon gebruikt en net 1,5 week overgestapt op jumbo merk en onze dochter groeit er perfect op🥰
5 jaar geleden
Reactie op mars90
Was ook mijn ervaring toen ik na een half jaar overstapte naar AH bio bij o ...
Dit zijn de ingrediënten van AH bio. Geen suiker zie ik. We gaan deze toch nog even proberen want het scheelt wel heel veel in kosten met HIPP.
Heb nog even naar de ingrediënten van Kruidvat gekeken en daar staat maltodextrine tussen de ingrediënten. Daarom zou ik toch niet voor Kruidvat kiezen, ook al lijkt het in de aflevering alsof er geen enkel verschil zit, die zijn er toch wel..

5 jaar geleden
Reactie op Gill87
Ook gezien en wat een marketingstunt dit zeg! Zag ook geitenmelk pakjes maa ...
Kruidvat heeft ook geitenmelk tegenwoordig! Werkt hier goed!
5 jaar geleden
Reactie op Elfje86
Dit zijn de ingrediënten van AH bio. Geen suiker zie ik. We gaan deze toch ...

Wat ik altijd begrepen heb is dat kindjes ook suiker nodig hebben om te groeien, dus waar halen ze dat nu uit dan?