58 Reacties

5 jaar geleden

Echt, deze zit geweldig. Ook erg belangrijk om na de bevalling te dragen. Anders gaat je hele buik hangen! Nu 2+1 gratis

5 jaar geleden

Zelf geen ervaring met deze. Maar heb eerder deze aangeraden zien worden. https://www.zeeman.com/nl/mady-dames-slip-av-000004082.html?gclid=CjwKCAjw_sn8BRBrEiwAnUGJDsYGXaVAC22-WLxqi-O34z9CLgf4qHu5SB0-02m2hZmXjytORHCuYBoCdYMQAvD_BwE Zelf heb ik zwangerschapsonderbroeken van h&m, die zitten ook heerlijk.

5 jaar geleden

Reactie op Doortje123

Echt, deze zit geweldig. Ook erg belangrijk om na de bevalling te dragen. A ...
Ziet er wel goed uit! Maar 13 euro 😲

5 jaar geleden

Reactie op Mommy_91

Zelf geen ervaring met deze. Maar heb eerder deze aangeraden zien worden. ...
Deze heb ik. Draag ze eigenlijk alleen na de bevalling en zolang ik vloeide. Daarvoor passen mijn eigen onderbroeken nog. Tenminste dat was altijd zo🙈. Zo groot als die buik van mij nu is, was ie in de vorige 2 zwangerschappen pas op het eind🙊. Geen idee hoe dat nu zal gaan, nu die buik al groter is, maar anders trek ik die weer aan om te proberen of dat beter zit.

5 jaar geleden

Deze van de h en m! Zitten geweldig soepel want er zit geen elastiek in, maar toch gewoon mooie (vind ik) fijne pasvorm

5 jaar geleden

Reactie op Cvm1982

Ziet er wel goed uit! Maar 13 euro 😲
Ja echt vreselijk duur.. maar het is een goeie investering ( dat was het vóór mij althans :) )

5 jaar geleden

Niet ondersteunend maar wel sexy, de cheeky panties van victoria secret. Ik had ze voor mijn zwangerschap en pas ze nu met 29 weken nog steeds. Ze vallen precies mooi onder de buik en knellen niet. Voor na de bevalling heb ik van de zeeman de mady gekocht. En voor de dagen erna een wat sexy variant een hoge taille met kant, in de winkel hadden ze zwart wit en roze: https://www.zeeman.com/nl/dames-tailleslip-av-000010659.html

5 jaar geleden

De beste ondergoed is bij de zeeman! Ik hou van die onderbroeken heerlijkkkkk zijn ze goedkoop duurzaam en genoeg keuze in maat en alle modellen. Ook als je bevallen bent kan je die ondergoed dragen met een kraamverband alles en ze zitten perfect!

5 jaar geleden

Reactie op Mommy_91

Zelf geen ervaring met deze. Maar heb eerder deze aangeraden zien worden. ...
Deze zijn echt te gek voor na de bevalling, vooral als je een keizersnee hebt gehad. Zitten lekker hoog en knellen dus niet op het litteken 👌🏻

5 jaar geleden

https://www.hunkemoller.nl/2-katoenen-slips-kim-97287003.html. 😍 zitten heerlijk niet te straks en heerlijk luchtige katoen!

5 jaar geleden

Reactie op Doortje123

Idd deze zijn heerlijk! Tijdens de vorige twee zwangerschappen gedragen en nu/straks ook weer.

5 jaar geleden

Reactie op MamaVanHannah

Dank je voor de tip. Heb ze meteen besteld😊

5 jaar geleden

Ik heb bij wibra 'oma' onderbroeken die vind ik wel heerlijk zitten

5 jaar geleden

Ik ben gek op de bamboe boxers van HEMA Ook prettig na de bevalling

5 jaar geleden

Reactie op Doortje123

die vind ik ook erg fijn!! Heb zelf de variant met pijpjes.. maar zit zo lekker! ik vind die broekjes die halverwege je buik komen zo lelijk onder kleding, je ziet dan vaak de band zitten. deze trek je lekker hoog op

5 jaar geleden

Sexy en zwanger gaan helaas niet samen... 😅 Onderbroeken van de hema zijn fantastisch! En je weet dat je na de bevalling enorm vloeit en je een netje draagt als onderbroek met een meter lang maandverband erin ?!?! 😅

5 jaar geleden

Reactie op DaniellaLC

Sexy en zwanger gaan helaas niet samen... 😅 Onderbroeken van de hema zijn ...
Of een dubbele meter😅

5 jaar geleden

Of een dubbele meter😅
Hahaha ook echt 🤣

5 jaar geleden

Ik ben altijd al van de comfi ondergoed 😆 maar ik vind de H&M zwangerschaps hipsters helemaal top.

5 jaar geleden

Reactie op DaniellaLC

Sexy en zwanger gaan helaas niet samen... 😅 Onderbroeken van de hema zijn ...
Spreek voor jezelf 😝🤣 hahah!