3 Reacties
4 weken geleden
Heb hier ook wel een beetje stress van. Onze jongste wordt 12 januari 3, en onze oudste 26 januari 5.. de jongste is net 2x naar de peuters geweest (en niemand geeft daar een feestje) en vaak vieren de meiden het samen voor de familie in het weekend wat er tussen valt.
Nu zijn ze in oktober op een feestje van een buurmeisje geweest (die werd 4) en die vierde dat in monkey town. Nu wil onze oudste dat dus ook.. maar vind dat wat lastig, gezien in geen auto heb waar ik meerdere kinderen, veilig in mee kan nemen. En wie nodig je wel en wie nodig je niet uit (voelt altijd wel als een verplichting om de kindjes waar zij ook op verjaardag is geweest uit te nodigen of zo)
Help!
Ik volg dus graag even mee 馃槄. Bedankt voor het openen van dit topic 鉂わ笍
4 weken geleden
Reactie op VooDooLady84
Heb hier ook wel een beetje stress van. Onze jongste wordt 12 januari 3, en ...
Ja, dat wie wel en wie niet is een lastige he? Ik wilde in eerste instantie een klassenfeest geven. Mijn dochter vindt iedereen leuk en lief en ik denk dat 6 kinderen kiezen, tranen worden bij haar en wat kindjes. En er zijn altijd kindjes bij die altijd buiten de boot vallen met feestjes, zo sneu. Ik kan gratis een springkussen gebruiken, maar ik heb dus geen ruimte ervoor. Buiten lijkt me geen succes. Zaal huren is te gek qua prijzen. Dus het worden toch 6 kinderen en ik ga op mijn dochter vertrouwen wat betreft de kinderen die komen.
Terug uitnodigen is ook weer zo'n bron van ellende inderdaad. Want enerzijds heb ik zoiets: kind kiest zelf wie ze uitnodigt. Anderzijds: hoe hartverscheurend als jij een kindje uitnodigt omdat je die supergraag mag en andersom sta je niet op zijn/haar lijstje 馃ズ.
Wb auto, dat is een lastige. Maar als je nu gewoon via de ouderapp contact hebt met de ouders van de kindjes die je wil uitnodigen en zegt dat je geen auto hebt en of ze hun kind kunnen afzetten en ophalen? Zou ik wel doen.
3 weken geleden
Reactie op VooDooLady84
Heb hier ook wel een beetje stress van. Onze jongste wordt 12 januari 3, en ...
Hier zijn feestjes best vaak bij monkeytown oid, dan moet iedereen z'n kind daar gewoon zelf brengen en ophalen.
Ouders regelen dan onderling vaak zelf wel dat ze met een groepje carpoolen. Gaat prima!