14 Reacties

4 jaar geleden

Lees graag mee

4 jaar geleden

Ik heb m bij 4 mnd al gebruikt. Hij vond de reiswieg echt niks meer. Kind hoeft nog niet zelfstandig te zitten. Je hebt een stand waarop ie nog lekker leunt/ligt

4 jaar geleden

Onze dochter 6,5 maand kan ook niet zitten wel hebben wij de bak met 5,5 maand gewisseld dit omdat ze begon om te rollen in de wagen

4 jaar geleden

Ik heb bij m'n eerste zoontje echt 9 maanden aangehouden. Ze zeggen vaak 9kg of 9 maanden. Met 9 maanden kon hij zelfstandig zitten en dat gaf mij een fijner gevoel. Zo forceer je ook niks en belast je z'n rugje niet als ze dat nog eigenlijk niet aankunnen. Dit keer wil ik hetzelfde doen. Of 9 maanden of tot het moment dat die zelfstandig kan zitten. Het is maar net welke het eerste is.

4 jaar geleden

De fysio had hier gezegd dat het kan, mits hij plat/achterover geleund kan. Rechtop zitten is pas ok als ze zelfstandig kunnen zitten inderdaad. Maar mocht de bak nog niet te klein zijn en je kleintje vind het nog prima om liggend vervoerd te worden, dan zou ik het lekker zo laten hoor! Mijn meisje wil rechter op zitten, dus hebben de bak al met 5 maand vervangen 🙈

4 jaar geleden

Wie zegt dat je moet wisselen? Ik zou gewoon lekker naar je eigen kindje kijken. Zo lang hij/zij nog lekker ligt prima toch. Ik heb ook een Joolz en mijn oudste ging rond deze leeftijd over omdat hij telkens omrolde en boos werd omdat hij niet over de rand kon kijken haha. Mijn baby van januari ligt nog heerlijk in de bak dus laat hem nog even lekker liggen. Het gaat allemaal al zo snel🙈

4 jaar geleden

Mijn zoontje ligt vanaf 5 maanden al niet meer in de bak😅 hij was niet te houden🤣 wilde alles zien. Hij is nu bijna 7 maanden en kan ook nog niet zitten. Ik heb de kinderwagen helemaal gekanteld /ligstand en dan nog een rolletje hydrofiel onder de benen

4 jaar geleden

Kleine van ons ging met 5 maanden over, gebruik alleen de ligstand! En als ik haar eten wil geven zet ik haar een tandje rechterop! Wel altijd het harnas gebruiken! M’n meisje draait zich ook in de kinderwagen om!

4 jaar geleden

Hoi. Mijn zoontje is bijna 7 maand en past sinds vorige week niet meer in zijn maxi - cosi ( lees: ik kan de riempjes niet meer op een veilige manier sluiten). Dacht ook eerst: mijn kleintje kan nog niet zelfstandig zitten dus wat nu? Dan toch eens uitgetest in huis met het zitje en dat lukt eigenlijk best goed. Hij gaat soms nog een beetje "hangen" en ligt wat schuin maar hij lijkt het zelf supee te vinden. Hij ziet vzel meer en kan er zelf goed in slapen ( tegen al mijn verwachtingen in) . Wel ( persoonlijk) een nadeel dat je nu steeds een autostoel nodig hebt en dat de wagen nu helemaal bomvol zit.

4 jaar geleden

Wij hebben ook een joolz en deze kan je in ligstand draaien. Gaat super goed en hij vind het ook nog leuk ook 😊

4 jaar geleden

Wij hebben ook de day 3. Mijn kleine meid is nu 6 maanden. Ik heb hem met 5 maanden gewisselt. Vanaf 4 maandrn rolde ze al om maar deed dit in de wandelwagen bak niet, ze vond het heerlijk om naar de lucht, vogels, bomen etc te kijken. Met 5 maanden zat ze op handen en knieen in kruiphouding. Op dat moment heb ik de switch gemaakt. Het is per kind dus erg verschillend wat hij/zij kan en ook doet. Jij kent je kindje het beste. Ze kunnen soms wel echt van het ene op het moment ineens iets nieuws en je wilt ook niet ergens onderweg zijn en dan zien dat je kindje iets nieuws kan en je, je de hele weg niet prettig voelt ofzo. De joolz day3 kan helemaal plat. De rug van je kindje ligt recht. Enige wat omhoog ligt zijn de beetje omdat hun billen tegen de zitting ligt. Maar in deze houding liggen ze zelf heel vaak. Kijk maar als ze op hun rug liggen en met de voetjes spelen.

4 jaar geleden

Reactie op LittleBabyGirl

Wij hebben ook de day 3. Mijn kleine meid is nu 6 maanden. Ik heb hem met 5 ...
Wel natuurlijk altijd de riempje vast als je kindje erin ligt. Zowel bij schouder als de buik anders is het niet veilig.

4 jaar geleden

In de ligstand en dan ietsje omhoog. Als hij moet slapen kan onze wagen helemaal horizontaal. Verder een dekentje mee als 't wat frisser is.

4 jaar geleden

Ik heb er 1 die als het ware een beetje gekanteld is. En als.je hem omdraaid helemaal rechtop zit. Zit ze vanaf 5 maand in en echt geweldig vind ik hem het is de quinny buzz