36 Reacties
6 jaar geleden
Ik ben zelf er fan van de buggaboo heb er zelf al eentje tweede hamds gekocht hahahah weet dat ik erg vroeg ben maar jah voor 25euro kom je hem niet meer tegen
6 jaar geleden
Voor Mijn eerste kindje heb ik geen wagen gehad. Voor de 2e lijkt me het wel handig als de oudste wil fietsen enz. Ik wil 1 met luchtbanden bos,strand,stoot proof. Iemand een idee?
6 jaar geleden
Voor Mijn eerste kindje heb ik geen wagen gehad. Voor de 2e lijkt me het we ...
Die van dubatti heeft all terrain banden die je kunt oppompen
6 jaar geleden
Reactie op Rosabecking
Ik ben zelf er fan van de buggaboo heb er zelf al eentje tweede hamds geko ...
O wauw koopje
6 jaar geleden
Reactie op Lucky_me01
Die van dubatti heeft all terrain banden die je kunt oppompen
Nahhh top! Vind m leuk, super dankjewel!
6 jaar geleden
Ik had bij me eerste baby’tje vorig jaar de dubatti gehaald, voor mij vond ik deze niet handig vond de wielen te groot en vond hem toch lastig om op te plooien. Hij staat er nog thuis zo goed als nieuw, (mand heb ik echt maar 2 x gebruikt 😥) Miss doe ik hem binnenkort weg tweedehands, ben wel van België maar als je geïnteresseerd bent 🙂

6 jaar geleden
Reactie op mybabyJ
Iemand bekend met de kinderwagens van mutsy?
Ik heb de Mutsy iGo farmer. Super fijne kinderwagen. Makkelijk in en uit te klappen. Maxicosi, bak en buggy in 1.
6 jaar geleden
Ik heb de mutsy transit. Ouder model en tweedehands. Gebruik hem met heel veel plezier. Echt niets mis mee! Heel handig inklapbaar en alles in 1 inderdaad. Maxi cosi/bak/buggy.
Zou tweedehands iedereen aanraden. Ik begrijp dat je uit enthousiastme en liefde voor je kindje veel over hebt, maar al dat geld voor een kinderwagen vind ik het zeker niet waard.
Iedereen bepaald daarin natuurlijk zelf wat hij belangrijk vindt.
Ik zou vooral kijken naar functionaliteit: is hij klein op te vouwen en gemakkelijk mee te nemen/past hij gemakkelijk in de gang of garage/ is hij comfortabel voor mijn kindje etc. Daar heb ik zelf veel gemak en plezier van gehad. En dat is wel fijn dat eerste jaar 😅😉
6 jaar geleden
Voor Mijn eerste kindje heb ik geen wagen gehad. Voor de 2e lijkt me het we ...
Bugaboo fox 2 heeft all terrein banden
6 jaar geleden
Wij hebben de stylo class van bebecar. Deze is fantastisch omdat je de mand gewoon kan vastklikken op de achterbank na een wandeling! Er zitten riempjes in waar je je kindje ook mee kan vastmaken in de mand. Was in de winter echt het gemakkelijkste dat ik me kon inbeelden dat ik onze dochter niet altijd uit haar warm nestje moest halen en in een koude maxi cosi moest steken. Wij hebben al een december baby 👶
6 jaar geleden
Reactie op mybabyJ
Iemand bekend met de kinderwagens van mutsy?
Wij hebben een mutsy i2, die nu weer vervangen is door een opvolger. Maar vindt het een zeer fijne wagen, stuurt soepel. Ook makkelijk in te klappen. Wielen kunnen eraf, fijn als je weinig ruimte hebt in de auto. Een klein nadeel vond ik dat de kleine vrij snel uit ze kinderwagen bak groeide(gemiddelde lengte).
6 jaar geleden
Reactie op Lucky_me01
O wauw koopje
Ja zeker daarom moest hem hebben hahahahah had hem gezien oo facebook maar hij stond ook op marktplaats waren wel een paar dingend beschadigd aan de stof maar ben handig met de naaimachine dus repareer dat zelf ook is die wat verkleurd maar lang leven textiel verf
6 jaar geleden
Wij hadden de maxi cosi mura met 4 wielen top ding reed overal doorheen (bos strand etc) een grote kinderwagen bak en een goed matrasje heb ook andere gezien die al gauw een deuk in het matrasje hadden waar het hooft altijd ligt met resultaat voorkeurs ligging en een plat hoofdje. Wij hadden hem ook 2de hands zag er uit als nieuw. Voor de bijde Kids gebruikt en voor nr straks ook weer. Ik heb me toen die tijd zoveel mogelijk opgezocht en zo de keuze gemaakt. Ook vond ik het fijn door de grote bak zelf te kunnen kiezen wanneer we deze weg deden en overgingen naar het stoeltje ipv het past niet meer we moeten wel..