16 Reacties

4 jaar geleden
Ik heb een gazelle heavy duty elektrische gekocht.
Kan voor en achter een zitje en voldoende ruimte om nog op te stappen.
Ik wilde persee met middenmotor en die zijn er niet in mamafiets🤭

4 jaar geleden
Ik heb een moederfiets van Aldo wij hebben zelf een kit gekocht om er een elektrische fiets van te maken. En heb een bobo fietsstoeltje

4 jaar geleden
Reactie op Esx
Dat klopt niet! Ik heb juist een elektrische mama fiets met middenmoter van ...
Is al ff terug. Toen was ie er niet 😅

4 jaar geleden
Reactie op Dolfijn12
Lees ook even mee. Wil graag een elektrische fiets, maar geen mamafiets. Ma ...
Zo een heb ik van cortina (EU4). Is geen mamafiets maar past wel een zitje voorop (en ook nog een kratje oid). Ben er heeeeeeel blij mee 😀😀😀😀

4 jaar geleden
Reactie op Nina29
Wij hebben de miss grace elekterische fiets van gazelle.. past heel makkel ...
Deze heb ik ook gekocht duurt alleen nog 3 weken (begin juni besteld) voor hij binnen komt ben zo benieuwd! Hebben ze de jouwe ook aangepast zodat er nog een mandje op kan bij het kinderzitje?

4 jaar geleden
Reactie op MamaVanHannah
Deze heb ik ook gekocht duurt alleen nog 3 weken (begin juni besteld) voor ...
Bij mij past 't voor zitje en een mandje gewoon (geen vraag over gesteld)

4 jaar geleden
Ik heb een gazelle heavy duty elektrische gekocht.
Kan voor en achter een ...
Ik heb deze ook! Een voorzitje van Yepp en een achterzitje van Bobike! Het enige nadeel vind ik wel dat doordat het een middenmoter heeft het bijna niet te doen is om hem op de standaard te zetten 🙈 laat staan met 2 kinderen erop 😅

4 jaar geleden
Reactie op mtig
Ik heb deze ook! Een voorzitje van Yepp en een achterzitje van Bobike! Het ...

Ik vind 't niet veel anders dan de mamafiets zonder ondersteuning die ik hiervoor had. Zware fiets met peuter erop... Is gewoon zwaar om te liften

4 jaar geleden
Ik heb de VanMoof X3 met de Thule Yepp Mini. Superblij mee! Echt een heerlijke fiets en werkt goed in combinatie met fietszitjes. Absoluut geen mamafiets. Maar waar ik onwijs blij mee ben is dat het stuur heel stevig blijft staan met baby in het zitje!!!