8 Reacties

6 jaar geleden

Dat je moe bent XD die van mij zegt je bent alleen nog maar moe XD en over dat de echo zolang duurt ik ben ongeduldig zegt ie ... uuuuhg ssssst..

6 jaar geleden

Wij zijn aan het verbouwen, moest wel de kamer die baby kamer gaat worden moet leeg. Eerst de badkamer. Hele huis onder een laag stof, kan niet wassen en overal een ^@_$*×& zooi!!!

6 jaar geleden

Ik zei gister dat ik iemand 1x in de 2a 3 weken wil hebben die mij kan helpen met de grote huishoudelijke taken zoals bijv. badkamer schoonmaken. Met een peuter van 2 en dreigende bekkeninstabiliteit leek me dat wel een goed idee. Het huis was te klein toen ik dat zei 🙈 ‘als ik hulp nodig heb kan ik het toch ook aan hem vragen?’ Dus ben heeeeeel benieuwd 😂

6 jaar geleden

🙈 ooh echt doen ze dat? De mijne heeft overal begrip voor en steunt me vooral gelukkig en vraagt zelf heel vaak hoe ik me voel en hoe het gaat. Gelukkig geen zuchtende vriend thuis 😅

6 jaar geleden

Helaas doet mijn vriend momenteel alles fout.. althans in mijn ogen 😆 ik ben zo humeurig als de pest en zelfs al vragen of de was al gedaan is schoot bij mij in het verkeerde keelgat. Hij doet echt z’n best! Hij weet dat het erbij hoort en laat mij voornamelijk lekker tieren 😆

6 jaar geleden

Reactie op mtig

Ik zei gister dat ik iemand 1x in de 2a 3 weken wil hebben die mij kan help ...
Hahaha, hier doet mijn moeder eens in de 2 weken m’n huis zodat ik haar financieel help en wij ontlast worden in het toch al drukke bestaan soms. Hij komt er vanzelf op terug als hij allés moet doen en je voor zijn gevoel gaat zeuren aan z’n hoofd 😂

6 jaar geleden

Overigens is de mijne wel lief maar die hoeft dan ook nog niet veel te doen 😂😂 maar gisteren had ik onwijs last van m’n rug en vroeg of hij wilde wrijven en dan doet hij dat lief, normaal zou hij echt klagen. Hij word wel geïrriteerd als ik niet goed eet, moet goed voor mijzelf zorgen vind hij ... even vergetend hoe het voelt als je totaal geen eetlust hebt soms 😂

6 jaar geleden

Ik ben zo moe en zo snel geïrriteerd. Ik probeer te werken thuis, maar word continu gestoord door mn zoontje. Ik ben echt te ongeduldig om daar goed mee om te gaan. Die razende hormonen nekken me grrr.