46 Reacties

5 jaar geleden

Er zijn speciale ophangsystemen voor. Die zullen ook zeker hierop getest zijn!

5 jaar geleden

Ik heb ook een klamboe gekocht, omdat ik het inderdaad super mooi vindt. Ik hang het op middels een haak aan het plafond. Lijkt me sterk dat m’n baby die er zomaar af kan trekken. Bovendien zal de baby als het aan mij ligt, zolang hij in de co sleeper past bij ons op de kamer liggen.

5 jaar geleden

Ik heb een hemeltje van 54 jaar oud en wiegje. Zit een mooi systeem bij zodat de kleine het niet kan aanraken.

5 jaar geleden

Wij hebben er wel een, gewoon bevestigd aan het plafond. En op het moment dat de kleine er Naar gaat grijpen halen we m weg.

5 jaar geleden

Heb er 1 gekregen bij het ledikantje maar wij gaan hem niet gebruiken. Mocht iemand in omgeving Capelle aan den IJssel hem willen kan die zo opgehaald worden.

5 jaar geleden

Wij hebben er 1 boven het wiegje. Vast gezet met de benodigdheden die erbij zaten. In het plafond met plug en schroef. Niks gelezen over veiligheid. Mocht straks de kraamzorg er niet mee eens zijn, da hoen er het vanzelf. Dit is trouwens van het merk "Jollein"

5 jaar geleden

Reactie op Mamvan2 AR

Wij hebben er 1 boven het wiegje. Vast gezet met de benodigdheden die erbij ...
Wij hebben er ook 1 van het merk jolein. Wij hebben hem nu ook boven het baby bedje hangen, en zodra de baby heel beweeglijk word hang ik m ergens anders en maken we er een knuffel hoekje van. 😊

5 jaar geleden

Reactie op Mama Van Owen

Heb er 1 gekregen bij het ledikantje maar wij gaan hem niet gebruiken. Moch ...
Welke kleur is het hemeltje?

5 jaar geleden

Hier geen, juist om die veiligheid wat je zelf aangeeft. Ziet er heel mooi uit, maar vind veiligheid toch wat belangrijker😅

5 jaar geleden

Wij hebben er wel een. Mocht eraan getrokken gaan worden dan kan hij makkelijk weer weggehaald worden.

5 jaar geleden

Heb gewoon z'n standaard bij de vorige 2 ook gebruikt tegen de tijd dat ze gaan klimmen en er aan gaan trekken gaat ie weer weg. Wil niemand aanvallen maar valt me wel op dat op dat er in heel veel dingen gevaren gezien wordt. Ik heb dit met de eerste 2 helemaal niet zo beleeft. Natuurlijk zat ik toen ook niet op z'n forum waar je met andere zwangeren communiceert..

5 jaar geleden

Eentje waar ik zelf 24 jaar geleden onder heb gelegen en nu voor ons meisje 😍

5 jaar geleden

Wij hebben het niet, zowel vriendlief als ikzelf vinden niet echt mooi dus tja.. Dan houdt het op haha😅

5 jaar geleden

Wij hebben deze. Ik maak me daar nog geen zorgen over pas als hij echt ouders is dan gaan we kijken of het nog veilig genoeg is

5 jaar geleden

Reactie op Tieneke

Wij hebben er wel een. Mocht eraan getrokken gaan worden dan kan hij makkel ...
Sorry even off topic maar wat heb je een fantastische lamp staan!😍

5 jaar geleden

Oh wat handig dat er gewoon een ophangsysteem bij komt. Ja ik ben niet zo'n handige harry dus zie dat mislukken haha, maar dit geeft vertrouwen. Ik vind het mooi staan en goede tip van later gebruiken voor een speelhoekje oid.

5 jaar geleden

Hier ook een hemeltje aan een plafond haak. Kan dus niet zomaar vallen. Tegen dat hij hem gaat grijpen en dus in bed trekt gaat hij er uiteraard af. 😊👍

5 jaar geleden

Reactie op JoleneJane

Hier ook een hemeltje aan een plafond haak. Kan dus niet zomaar vallen. Teg ...
Oh heb je ook regenboog 🌈 tapijt van kids depot daar staan? Wij gisteren ook binnen gekregen 🤗

5 jaar geleden

Wij hebben er wel een. Met een speciaal standaard van Jollein er bij omdat onze plafonds 4 meter hoog zijn. staat erg stevig en zodra er met handjes gegrepen wordt, gaan we er idd ook een lekker knus hoekje mee maken met lampjes en kussentjes

5 jaar geleden

Je kunt het wel doen, maar zodra je kind de klamboe het bed in kan trekken wel weer weghalen. Anders kan de klamboe in bed getrokken worden en kan hij/zij zich erin vast draaien.