22 Reacties Nieuwste boven Ik ga laarzen aan doen en een winterkleedje . Wanneer heb jeje shoot? Hier 7 nov
Ik kon eerlijk gezegd niet echt iets vinden. Heb al veel websites gehad haha. Zelf wil ik een lange jurk aan waarin je het buikje goed ziet 馃榿
Ik heb hem pas gehad, had vanalles meegenomen, maar ze hadden daar zelf veel mooie jurken dus heb uiteindelijk niets van mezelf aangehad.
Ik heb gekozen voor een fotograaf die zelf mooie zwangerschapsjurken heeft...
1
2
3
4
5
Ik kwam er namelijk ook niet uit welk jurkje ik wilde en wilde er eerlijk gezegd meer als 茅茅n aan voor de shoot
Reactie op Suuus Ik heb gekozen voor een fotograaf die zelf mooie zwangerschapsjurken heeft. ...
Wauw wat een prachtige foto鈥檚!
Reactie op Angel1986 Ik ga laarzen aan doen en een winterkleedje . Wanneer heb jeje shoot? Hier ...
Hier 27 november
Reactie op kelly2103 Hier 27 november
Ik heb mijne pas half december haha. Maar wil beetje deze stijl. Mooiste zou zijn als er sneeuw ligt maarja.. hahaha
Mooie foto's!
Wij hebben hem op 7 nov. Nog geen idee wat ik aandoe. Vorige twee keren met een spijkerbroek en een leuk shirt erover. Nu op zoek naar een lange jurk maar nog niks kunnen vinden. Help
Via Ali Xpress zijn een hoop jurken te bestellen. Als je nu besteld zou het op tijd binnen kunnen zijn.
Reactie op Suuus 3
Heel mooi mag ik vragen waar deze gemaakt zijn
Vandaag een zwangerschapsshoot gedaan met 32 weken. Super blij mee! Hierbij een kleine impressie 馃挄
Reactie op Anita1984 Vandaag een zwangerschapsshoot gedaan met 32 weken. Super blij mee! Hierbij ...
Leuk! Zo zag de shoot van mijn 1e er ook uit ongeveer, alleen dan donkerblauw kanten jurkje 馃グ
Was het niet te koud?
Reactie op Mama1-2 Leuk! Zo zag de shoot van mijn 1e er ook uit ongeveer, alleen dan donkerbla ...
Leuk! We krijgen een meisje, vandaar de roze kleur. Het was wel koud, maar je moet er wat voor hebben haha 馃槃