Hoi hoi allemaal,
Zijn er nog meer met kindjes op kleine voet? Onze dochter is in januari 2 geworden en heeft nog steeds maat 20.
Ze is vlak voor haar tweede verjaardag gemeten en gewogen, 84 cm en 11,5 kilo.
Ja hier ook! Steevast maat 20 / 21 haha. Alle winterschoenen in 22 ongedragen in de kast omdat ik dacht dat ze die wel zou passen afgelopen winter 😜 .
Kledingmaat wel 92/98 maar kleine voetjes 🥰
Hier juist grote voeten! Maat 20 heeft ze nooit gepast vanaf dat ze schoenen nodig heeft! Kan me nu ook echt verbazen elke keer als ik haar voeten zie denk ik woooww wat heb je grote voeten meid 🤣 ze draagt nu 24.
Hier een mini peuter (83 cm slechts) met mini voetjes, hij draagt nu een maat 22.
Vind het nog steeds raar, ik ben 177, mijn man 185. En hij is MINI, grote broer was ook veel langer op zijn leeftijd 🤔.
Hier een grote meid met kleine voeten zoals d’r mama 🤭 92cm lang en maatje 22 schoenen zelf 1.80 en maat 39/40 schoen dus ze heeft het niet van een vreemde ☺️☺️
Hier een dochtertje die sinds 7 weken eindelijk los loopt. En hebben sinds ze kan lopen ook pas schoentjes gekocht. Maatje 20.. voor de bruiloft in juni heb ik sandaaltjes besteld en maat 20 blijft nog steeds echt ruim genoeg. Dus ik verwacht dat ze heel de zomer maatje 20 zal blijven houden.
Verder draagt ze maat 86/92 en weegt ze 11,5 kilo. Klein en fijn dus.