14 Reacties

3 jaar geleden

Ons zoontje is ook 2 geworden in januari heeft ook maat 20 soms 21

3 jaar geleden

Onze dochter is eind januari 2 geworden. Heeft maat 22 a 23 qua kleding ligt het er soms aan, schommelt tussen 74 en 92 (net waar je iets haalt)

3 jaar geleden

Ja hier ook! Steevast maat 20 / 21 haha. Alle winterschoenen in 22 ongedragen in de kast omdat ik dacht dat ze die wel zou passen afgelopen winter 😜 . Kledingmaat wel 92/98 maar kleine voetjes 🥰

3 jaar geleden

Hier kledingmaat 92, maar schoenmaat 24 🙈 Flinke voeten dus als ik dit zo lees…

3 jaar geleden

Hier ook maat 20😅 de dame is 88cm en 12,9 kg. Draagt maat 92. Voetjes groeien niet echt, ze draagt inmiddels al bijna een jaar dezelfde 🙈

3 jaar geleden

Die van mij zit nu in 26 en zou volgens de voetmeter eigenlijk naar 27/28 moeten, die leeft dus op grote voet 😂

3 jaar geleden

Hier in december 2 geworden en maat 98/104 voor kleding en 22 voor schoenen. Voor m’n gevoel ook kleinere voetjes 😂

3 jaar geleden

Hier juist grote voeten! Maat 20 heeft ze nooit gepast vanaf dat ze schoenen nodig heeft! Kan me nu ook echt verbazen elke keer als ik haar voeten zie denk ik woooww wat heb je grote voeten meid 🤣 ze draagt nu 24.

3 jaar geleden

Hier ook kleine voeten 2 jaar en 2 maanden en maat 21, richting 22

3 jaar geleden

Hier zitten we inmiddels in 25🫣 Ze is ook 92 cm. Begin februari 2 jaar geworden Ben zelf ook lang en leef met schoenmaat 42

3 jaar geleden

Hier een mini peuter (83 cm slechts) met mini voetjes, hij draagt nu een maat 22. Vind het nog steeds raar, ik ben 177, mijn man 185. En hij is MINI, grote broer was ook veel langer op zijn leeftijd 🤔.

3 jaar geleden

Hier een grote meid met kleine voeten zoals d’r mama 🤭 92cm lang en maatje 22 schoenen zelf 1.80 en maat 39/40 schoen dus ze heeft het niet van een vreemde ☺️☺️

3 jaar geleden

Hier een dochtertje die sinds 7 weken eindelijk los loopt. En hebben sinds ze kan lopen ook pas schoentjes gekocht. Maatje 20.. voor de bruiloft in juni heb ik sandaaltjes besteld en maat 20 blijft nog steeds echt ruim genoeg. Dus ik verwacht dat ze heel de zomer maatje 20 zal blijven houden. Verder draagt ze maat 86/92 en weegt ze 11,5 kilo. Klein en fijn dus.

3 jaar geleden

Mijn zoontje maat 26/27, maar dat is dan ook weer het andere uiterste 😂😂😂