42 Reacties

3 jaar geleden

Hier ook knallers 😍. Word ik gewoon happy van hihi .

3 jaar geleden

O ja en gefeliciteerd ❤️

3 jaar geleden

Hier ook 2 knallers met 2 dagen verschil. 3 en 5 mei. Zo blij mee. Heb er nog 1 liggen dus ga misschien morgen nog eens kijken 🙈

3 jaar geleden

Hier ook🎉🎉🎉

3 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal, zo prachtig 🥰🥰🥰

3 jaar geleden

Hoeveel dagen na NOD hadden jullie knallers? Ik ben al week na nod en heb nog steeds geen dikke streep. Moet ik me zorgen maken?

3 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal hier word je toch ontzettend gelukkig van?

3 jaar geleden

Reactie op Marysia

Hoeveel dagen na NOD hadden jullie knallers? Ik ben al week na nod en he ...
Nee zeker niet kan best zijn dat je langzamer hcg aanmaakt welke test gebruik je

3 jaar geleden

Reactie op Kimmm09

Nee zeker niet kan best zijn dat je langzamer hcg aanmaakt welke test gebru ...
Ik heb ze bij Action gekocht. Zal ik andere halen?

3 jaar geleden

Reactie op Marysia

Ik heb ze bij Action gekocht. Zal ik andere halen?
Kan hoeft niet ik heb die van mij ook van de action maar kruidvat van eigen merk vind ik ook altijd goed

3 jaar geleden

Na vier dagen een positieve ovulatie test voor de zekerheid vanochtend een zwangerschapstest van de action gedaan die hartstikke positief was. Daarna deze. Mijn vermeende menstruatie 27 april moet toch een innesteling zijn geweest. Wat onwerkelijk!

3 jaar geleden

Reactie op Marysia

Ik heb ze bij Action gekocht. Zal ik andere halen?
Action is prima

3 jaar geleden

Reactie op Marysia

Hoeveel dagen na NOD hadden jullie knallers? Ik ben al week na nod en he ...
Bij mijn vorige zwangerschap heb ik ook 1 week negatief getest. Past 1 week na NOD kreeg ik een licht 2de streepje te zien en een dag later nogmaals een lichte 2de streep. Toen moeders voor moeders 1 week later kwam was het een knal test. Helaas is het bij ons wel uitgedraaid op een miskraam maar dit wil natuurlijk niks zeggen. Je lichaam maakt waarschijnlijk gewoon langzaam hcg aan. Don't worry. Moet maar zo denken; een streep is een streep dus zwanger!!!

3 jaar geleden

Reactie op Marysia

Ik heb ze bij Action gekocht. Zal ik andere halen?
Action test bewijzen bij vele dames dat ze gewoon hun werk doen. Ik heb 2 maal etos eigen merk gebruikt. Tis maar net wat uitkomt om te halen denk ik

3 jaar geleden

Gefeliciteerd!

3 jaar geleden

Reactie op Marysia

Hoeveel dagen na NOD hadden jullie knallers? Ik ben al week na nod en he ...
Nee hoor, dat hebben meerdere dames. Als de test maar niet lichter wordt en je niet gaat bloeden is er niks aan de hand 🥰

3 jaar geleden

Gefeliciteerd! Hier ook🤗

3 jaar geleden

Jaaa

3 jaar geleden

Jaa 🍀👌😍

3 jaar geleden

Hier ook