8 Reacties
5 jaar geleden
Ons zoontje zit ook op koemelkvrije. Wij hebben novolac allernova AR+. Is ook antireflux. Kinderarts zei ook wel dat dit voor babies vaak slecht smaakt. Voorlopig drinkt hij het nog. 🤞🏼🤞🏼
Over wat het precies is, geen idee. 😕 Wij hebben ook wat hetzelfde als jou. We zijn ook niet overtuigd dat hij deze voeding nodig heeft. Bij ons heeft hij al meer dan een week diarree... Ze zeggen dat hij nog moet wennen eraan, mr dat is toch best lang als je het mij vraagt...
5 jaar geleden
Eet jij ook geen koemelk? Dus geen yoghurt, melk of andere producten met melkeiwit? Anders ga je speciale voeding zonder koemelkeiwit mengen met bv waar wel sporen inzitten en kun niet echt verandering verwachten. Anders zou je redelijk snel verbetering moeten zien. Hier was vooral uitslag waaraan we het merkte. Ik gebruik zelf geen koemelk en het eczeem trok echt in een paar dagen weg, bijna geen krampjes en minder reflux. Wij voeden bij met Nutrilon h.a. En dat pakt hij met plezier
5 jaar geleden
Bekijk dit filmpje eens. Herken je dit ???? ( verborgen reflux )
https://youtu.be/SpJo4HJzXEU
Mijn dochter heeft ook verborgen reflux . Wij waren eerst ook radeloos . Wij verdikken haar voeding anders wil ze niet drinken . Dit is het enigste wat een beetje helpt.
Wij gebruikten eerst nutrilon AR speciaal voor babys met reflux. Hierdoor kon ze niet meer poepen. Nu gebruik ik nutrilon en nutriton. Gaat tot nu toe prima! Ook hier drinkt ze de flessen niet leeg
Ik lees dat je paar keer bent gewisseld van voeding. Hier kunnen ze heel veel last van hebben en heel onrustig etc worden. Hun maagje moet dan opnieuw wennen.
5 jaar geleden
Reactie op Ariel1990
Eet jij ook geen koemelk? Dus geen yoghurt, melk of andere producten met me ...
Ja ik ben zelf ook op koemelkvrij dieet! Ik volg het redelijk streng, lees alle etiketten op sporen van koemelkeiwitten. Raar bij ons is dat zijn acne na 2 dagen spontaan weg was, toen dronk hij ook nog gewoon koemelk.. bedankt voor de voedingstip!
5 jaar geleden
Reactie op Annetroanailsemila
Bekijk dit filmpje eens. Herken je dit ???? ( verborgen reflux )
https://yo ...
Ja dat herkennen we zeker! Nog steeds, ook onder medicatie nu. Voeding verdikken doen we niet, dit heeft nog niemand ons aangeraden.. met wat verdik je de voeding?
5 jaar geleden
Reactie op Mommytobe080121
Ja ik ben zelf ook op koemelkvrij dieet! Ik volg het redelijk streng, lees ...
Dan was het misschien babyacne al zal een arts dat beter beoordelen dan ik dat kan. Het eczeem van mn zoontje zat echt over het hele lijf. Hoop dat je er snel uitkomt het is dan zo’n getob met die ukkies. Succes ermee!
5 jaar geleden
Reactie op Mommytobe080121
Ja dat herkennen we zeker! Nog steeds, ook onder medicatie nu. Voeding verd ...
Je kan proberen om het te verdikken met Johannes broodpitmeel. Kan je gewoon bij de kruidvat kopen. Let wel op dat je er niet te veel van in doet, ze kunnen er obstipatie van krijgen. Succes, hoop dat het werkt bij jullie zoontje!