KOTSMISSELIJK

irizs90
één maand geleden
Volgen
Goedemorgen het is nu 05:00 en ik word gewoon wakker van de misselijkheid, ik ben nog maar 4w2 😂. Zijn er tips? Ik heb al besquitjes naar mijn bed. En ik werd ook wakker omdat ik zo een buikpijn heb.. en had beste wel slappe ontlasting (sorry goor) heeft nog iemand hier last van?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
13 reacties
Sharonnek
één maand geleden
Eigenlijk doe je al wat mogelijk is. Minder ook in koolzuurhoudende frisdrank, bij mij werkt dat
  • Rapporteren
irizs90
één maand geleden
Reactie op Sharonnek
Eigenlijk doe je al wat mogelijk is. Minder ook in koolzuurhoudende frisdrank, bij mij werkt dat
Oké top Thanks !
  • Rapporteren
KWAI
één maand geleden
Ik ben nog niet misselijk, bij mijn vorige zwangerschap had ik altijd droge crackers bij
  • Rapporteren
Verwijderd lid
één maand geleden
Ik heb gehoord gember/kamille thee dat dat moet werken tegen misselijkheid. Zelf heb ik er 'nog' geen last van en dus ook nog niet geprobeerd. Hopelijk vindt je iets wat bij jou helpt.
  • Rapporteren
2 Januari
één maand geleden
Ik nam steeds hele kleine beetjes eten bij eerste zwangerschap. Hielp bij mij goed!
  • Rapporteren
BabyLSK
één maand geleden
Ik heb maagzuur al! Misselijkheid was vorige week wel een dingetje. Daarom heb ik ook getest. Nu neemt mijn misselijkheid af😳
  • Rapporteren
Mriee
één maand geleden
Ik heb vorige zwangerschap homeopatische gembercapsules gehad tegen de misselijkheid. Ik kon ook niks eten en bleef meteen overgeven.
  • Rapporteren
Noa23
één maand geleden
Ik ben met vlagen misselijk maar tegelijkertijd heb ik honger. En verder met vlagen buikpijn en steekjes onderin mijn buik.
  • Rapporteren
Lotte29
één maand geleden
De slappe ontlasting herken ik zeker! Ik ben ook ongeveer 4 weken, en het is echt al een behoorlijke tijd geen "vaste ontlasting" meer geweest. Buik ook snel opgeblazen.
  • Rapporteren
LindytH
één maand geleden
Ik ben misselijk maar hoef nog niet te spugen, wel echt de hele dag door alsof ik bijna moet spugen. En juist het tegenovergestelde van jou: ik heb obstipatie hahahaha..
  • Rapporteren
Mrssmith94
één maand geleden
Reactie op Noa23
Ik ben met vlagen misselijk maar tegelijkertijd heb ik honger. En verder met vlagen buikpijn en steekjes onderin mijn buik.
Ik net zo
  • Rapporteren
Gina87
25 dagen geleden
Vandaag ook 4+2 precies hetzelfde.. vroeg wakker.. misselijk.. En dat heb ik al 5-6 dagen ofzo... was aanleiding om eerder te testen... als ik wakker wordt probeer ik rustig te blijven liggen. Ik weet ook dat het evt kan helpen iets te eten voordat je (rechtop) op staat. Dus vooraf iets op je nachtkastje leggen , sultana, ontbijtkoek.. koekje/cracker oid. Schijnt als je iets eet voor dat je op staat, dat er iets ijk je maag zit het afneemt. Zelf nog niet geprobeerd.. mijn misselijkheid is nog wel te handelen op moment. Succes! Nog even doorzetten, over paar weken ben je er vast weer vanaf
  • Rapporteren