11 Reacties

5 jaar geleden

Krijg je er geen van je verzekering?

5 jaar geleden

Reactie op de buurvrouw

Krijg je er geen van je verzekering?
Nee ben bij vgz en heb geen aavullende verzekering waar deze bij in egrepen zit moet zelf een kopen

5 jaar geleden

Zou even bellen met je verzekering . Wat het bij hun kost .. vaak kan je ze gewoon bij je verzekering kopen .

5 jaar geleden

Ik heb m zelf gekregen van de verzekering. Maar ik adviseer je de plek van bevallen niet te laten afhangen van welk pakket je neemt. Soms gebeurt het dat meiden in het zkh willen bevallen maar het ineens zo snel gaat dat je het ziekenhuis niet haalt. Dan moeten er genoeg spullen in huis zijn. Dus ik zou even via de kraamhulp vragen welk kraampakket zij adviseren.

5 jaar geleden

Reactie op BoVanKouwen

Nee ben bij vgz en heb geen aavullende verzekering waar deze bij in egrepen ...
Nog is het bij de verzekering goedkoper al ben je niet aanvullend verzekerd. zit ook super veel in 😁succes

5 jaar geleden

https://www.kraampakket.nl/vml/ Aub. Hier heb ik het ook vandaan dit is de optie die alle verzekeringen hebben, bij geen aanvullende verzekering. Je hebt er genoeg aan

5 jaar geleden

Bij cz basisverzekering heb ik m gekregen. Niets voor hoeven te betalen.

5 jaar geleden

Hij kost bij VGZ maar 23 euro! Er zit super veel in. Als je dat allemaal bij een winkel moet kopen ben je veel duurder uit lijkt me, dus ik zou gewoon VGZ doen.

5 jaar geleden

Ik ben bij vgz verzekerd en kon het kraampakket gratis bestellen.

5 jaar geleden

TS zegt toch dat ze niet aanvullend verzekerd is bij VGZ en ze het pakket dus niet gratis krijgt. Ja ook ik zit bij VGZ en kreeg het pakket toegestuurd. Alles zit erin wat je nodig hebt. Dus ik vind het die 23 euro absoluut waard. Ik zou wel even kijken of het het waard is om je aanvullend te verzekeren per 1 januari.... kan veel kosten schelen

5 jaar geleden

TS zegt toch dat ze niet aanvullend verzekerd is bij VGZ en ze het pakket d ...
Ja ik heb me verzekering aangepast per 1 jan, maar 23 euro valt reuze mee is ook wel waard dnek ik