10 Reacties

5 jaar geleden

Ik woon ook in deze omgeving en ik heb gekozen voor het kraamnest (huissen).

5 jaar geleden

Ik heb me gisteren ingeschreven bij Naviva kraamzorg ik woon in Groessen.

5 jaar geleden

Ik heb me ingeschreven bij de kraamvogel. Ik vond het ook maar een gok dus ik heb gekozen voor een groot bureau, dan weet ik tenminste zeker dat ze iemand hebben ;) Maar kan je dus helaas niet helpen met je keus verder!

5 jaar geleden

Ik zit ook bij Naviva, bij de eerste keer supergoede ervaring. Je kunt eens even alle folders bekijken waar je het beste gevoel bij hebt. Of even bellen en ze een aantal vragen voorleggen. Hoe pakken jullie de kraamweek aan, wat doen jullie wel en niet, wat kan ik verwachten, hoe zitten jullie in die periode qua drukte. En dan een indruk vormen op basis van je telefoongesprek en dan ergens aanmelden. Wat ik bijv belangrijk vond was een natuurlijke benadering, draaiend verzorgen van de baby en aandacht voor grote zus. Succes met de keuze!

5 jaar geleden

Reactie op MerelSimone

Ik heb me ingeschreven bij de kraamvogel. Ik vond het ook maar een gok dus ...
Ik heb de vorige keer ook kraamzorg van de Kraamvogel, heel goed bevallen

5 jaar geleden

Ik kom zelf ook uit Arnhem en had Liemerscare bij mijn zoontje. Super goed bevallen, goede communicatie en echt maatwerk. Ik ga nu weer voor liemerscare ☺️

5 jaar geleden

Ik heb gekozen voor Naviva, woon in arnhem

5 jaar geleden

Ik heb voor het geboortehuys gekozen, ga daar ook naar de verloskundige. Hele fijne sfeer en lieve vrouwen!

5 jaar geleden

Ik woon ook in Arnhem. Het is inderdaad lastig. Heb van een aantal vriendinnen te horen gekregen dat het kraamnest echt heel fijn is.

5 jaar geleden

Reactie op Joya85

Ik heb de vorige keer ook kraamzorg van de Kraamvogel, heel goed bevallen
Heb ik ook voor gekozen, mede omdat mijn moeder hier kraamverzorgster is. Goede organisatie!