5 Reacties

2 jaar geleden

Oh hou op.. Hier is het ook weer terug na 2 weken weg te zijn geweest. Ik was beide kids nu ook met hibiscrub zeep. Merk dat het daarmee in combinatie met de fusidine creme goed te bedwingen is. Dus dat zou je nog kunnen doen. Het heerst momenteel enorm in NL, echt een uitbraak (stond ook in de krant). Mijn zusje haar kids hebben het ook en nu haar pasgeboren baby van 10 dagen ligt er mee opgenomen in het ziekenhuis. Ligt nu aan een infuus met antibiotica, zo ontzettend sneu. Hopelijk is je dochter er snel weer van af!! Sterkte hoor 😘

2 jaar geleden

Wij hadden toen als advies om na de kuur dagelijks vaseline op het gezicht te smeren voor het slapen gaan, het kan niet tot uiting komen als er geen open plekjes zijn zei onze kinderarts dus wij smeren nog steeds trouw elke avond voor het slapen vaseline tot nu toe gaat dat goed.. wie weet helpt het bij jullie ook..

2 jaar geleden

Reactie op missofthelake

Oh hou op.. Hier is het ook weer terug na 2 weken weg te zijn geweest. Ik w ...
Ach wat sneu voor je zusje en de baby .. Ik ben gisteren bij de drogist geweest en die adviseerde 1x per week met betadine scrub te wassen en een multivitamine om de weerstand op te krikken. Dus dat gaan we maar eens proberen ..

2 jaar geleden

Reactie op Ndgw

Wij hadden toen als advies om na de kuur dagelijks vaseline op het gezicht ...
Had jouw zoon/dochter het dan in het gezicht? Want mijn dochter heeft het inmiddels over haar hele lichaam gehad en alles insmeren is wel wat plakkerig. Wel goed om te weten trouwens:)

2 jaar geleden

Reactie op Jadelie

Had jouw zoon/dochter het dan in het gezicht? Want mijn dochter heeft het i ...
Ja mijn zoon had het alleen in zn gezicht en een beetje op zn hoofd...