41 Reacties
5 jaar geleden
Hier ook last van. Met uitrekken schiet het in m'n kuiten. Meteen tenen naar beneden helpt bij mij. Maar het is zeker vervelend en pijnlijk.
5 jaar geleden
Reactie op Mama Van Owen
Hier ook last van. Met uitrekken schiet het in m'n kuiten. Meteen tenen naa ...
Ja enorm irritant. Nu lijkt het alsof ik ben gaan fitnessen zo een spierpijn haha
5 jaar geleden
Reactie op anna9
Meer water drinken? Ik durf het anders niet te zeggen, bij mij hielpen de m ...
Heb nu ook wel een blaasontsteking waar ik pillen voor neem dus mss de combinatie allemaal samen 😒
5 jaar geleden
Ik heb er ook ontzettend last van, en ook van mijn handen iedere ochtend.. zo verkrampt als wat. Ze zeggen bij het ziekenhuis meer water, n vezels eten. Komt omdat je lichaam meer vocht vasthoud gedurende de zwangerschap. Ik vind het heel vervelend in ieder geval..
5 jaar geleden
Reactie op Stip
Ik heb magnesiumvlokken en doe die in een voetenbad, dit helpt mij goed
Ja dit werkt bij mij ook super goed! Savonds een voetenbadje van minimaal een half uur dan pas trekt het goed in... en heb magnesium olie op mijn nachtkastje staan mocht het snachts alsnog opkomen wat tot nu toe pas 1x is gebeurd.
5 jaar geleden
Heb er ook last van en het werd alleen maar slechter... Ik smeerde dan nog verkeerd product. Gelukkig deed ik navraag bij de vroedvrouw. Ik ga magnesium via metarelax proberen. Ik kreeg ook advies om voor slapengaan afwisselend koud en warm water op kuiten te laten stromen, benen hoger te leggen en bij kinesist verder te laten behandelen (ik ga daar nu al voor bekkenbodemspieren). Ik kreeg ook al soort stretch oefeningen mee van bij de kinesisten. Hopelijk helpen deze tips want is idd zeer pijnlijk.
5 jaar geleden
Ik heb er ook ontzettend last van, en ook van mijn handen iedere ochtend.. ...
Ik ook in mijn handen en tenen.
Ik drink nu héparwater.
5 jaar geleden
Ik zag deze bij Anouk Hoogendijk voorbij komen, dit had er ook heel veel last van. Toen opgeslagen voor de zekerheid.

5 jaar geleden
Reactie op Mommy in 01/'21
Ik zag deze bij Anouk Hoogendijk voorbij komen, dit had er ook heel veel la ...

Oh beetje slecht te zien maar ze zijn van Stox Energy
5 jaar geleden
Zo herkenbaar! Ik heb er ook veel last van en slik sinds kort magnesium poeder van de etos en draag compressiekousen. Heb dan nog wel kramp maar dan niet meer zo erg dat het onhandelbaar is (de kramp kon eerst wel een half uur aanhouden en kon ik de dag erna bijna niet meer lopen van de spierpijn). Nu schiet het er kort in en kan ik het er met wat rekken en strekken gelukkig uit krijgen. Succes, ik heb er echt slapeloze nachten van gehad! Maar lag ook vooral in de angst dat het er weer in zou schieten. Nu gaat het dus gelukkig beter 😊
5 jaar geleden
Hier hetzelfde. Slikken van magnesium heeft gelukkig wel geholpen, maar je kan ook magnesium vlokken gebruiken. Deze los je op in een voetenbad zodat je lichaam het directer opneemt. Was een tip van mijn vk