29 Reacties
5 jaar geleden
Dat meen je niet ik kom uit de kleding een losse naad ligt altijd aan de kwaliteit hun horen iets met die klacht te doen waarschijnlijk is heel dat artikel niet goed gemaakt ze hadden je gewoon geld terug of een tegoed bon moeten geven echt heel slecht ik was daar niet weg gegaan als ze me zo zouden behandelen echt heel slecht !
5 jaar geleden
Ik heb alleen maar leggings van prenatal. En ze zitten heerlijk. 🙈 heb de mijne allemaal 2de hands toevallig van een vriendin van me gekregen. Die was net bevallen van hun dochter en had het niet meer nodig. Maar heb deze ervaring niet met prenatal. Zou toch terug gaan naar de winkel. Want kleding hoort niet zo snel stuk te gaan... Mijn leggings zijn nog steeds heel. (Maar misschien heb ik een duurdere merk model van prenatal 2de hands). Geen idee doe ook maar gokje.
5 jaar geleden
Reactie op JJ 98
Dat meen je niet ik kom uit de kleding een losse naad ligt altijd aan de kw ...
Ik stond er ook echt van te kijken. Ik heb ze ook gezegd dat ik geen nieuwe legging koop om vervolgens 2 dagen later zelf moet gaan naaien. Dus toen zeiden ze oh dat kunnen wij ook wel even doen dan voor je.😅
Vond t ook raar dat ze niet online gewoon een tegoedbon konden sturen. Zeker voor zwangere dames is het niet echt fijn om weer naar de winkel te moeten rijden voor zoiets. En zeker geen 2 keer 😁 en zeker ook nu met corona.
Slechte kwaliteit en slechte service
5 jaar geleden
Reactie op M W N
Ik heb alleen maar leggings van prenatal. En ze zitten heerlijk. 🙈 heb de ...
Ik vind ze ook heerlijk zitten. Zeker nu zo tegen het einde en lekker 2 maten te groot 🤣 geen strakke band boven of onder je buik. Super fijn!
Ik was ook blij dat ik het gat zag bij m'n kruis. Ik zit er tegenwoordig ook niet al te charmant bij. Dus dan zou iedereen zo t gat zien zitten..
Bij mij zit er echt een Prénatal label in de legging. Of misschien was t een tijd geleden nog betere kwaliteit. Of misschien heeft je vriendin alle gaten al gerepareerd haha 🤣
5 jaar geleden
Geen ervaring met "grote mensen kleding" van de prenatal. Maar dat hun kwaliteit achteruit is gegaan weet ik wel. Heb laatst een broekje voor m'n oudste zoontje gehaald. En hij heeft hem maar 3x aan kunnen hebben voordat deze ook op de kruis kapot ging. Tegen die tijd was de prenatal in onze stad definitief gesloten en had geen zin om voor 1 broekje naar een andere stad te moeten rijden dus heb het maar gelaten. Maar niet normaal dat die zo snel kapot is gegaan.
5 jaar geleden
Ik ben ook geen fan van prenatal kwaliteit, ik leef daarentegen in mijn zwarte mama legging van de H&M van 12,99 per stuk!😁
5 jaar geleden
Nou wat klant onvriendelijk dit zeg.
Ik heb de zwangerschaps leggings van bon prix. Die zijn prima.
5 jaar geleden
Reactie op StepHSkYJaY
Nou wat klant onvriendelijk dit zeg.
Ik heb de zwangerschaps leggings van ...
Ja die heb ik ook 2 alleen die werden inmiddels ook te klein. Ofja, ik vond ze te strak om m'n buik zitten nu. Daarom was ik ff snel naar de Prénatal gereden zodat ik het gelijk kon passen en mee kon nemen 🤣
5 jaar geleden
Opzich daar geen problemen mee gehad. Enige wat ik vind dat ze heel snel al sttak op de buik zaten. Hier nu paar van noppies en van lidl die zitten heerlijk
5 jaar geleden
Heb dat al met meerdere producten gehad bij Prénatal en verbaas me ook over de slechte kwaliteit. Heb laatst nog wat teruggebracht maar had de bon niet meer. Toen ik vertelde dat ik het alleen 1x had gewassen en dat dit al genoeg was om ervoor te zorgen dat het product van alle kanten uit elkaar viel kreeg ik direct een nieuwe mee. Dus qua service heb ik geen problemen met ze, maar kwaliteit is idd soms erg slecht.