Last van menstruatie achtige kramp

beautym2b
één maand geleden
Volgen
Hallo allemaal, Ik weet sinds een week dat ik zwanger ben had gister was mijn nod. Heb sinds 1,5 week last van lichte menstruatiekrampen. Elke keer als ik naar de wc ga ben ik bang dat ik bloedverlies heb. Is dit normaal? Hebben anderen dit ook gehad? Geen bloedverlies tot nu toe en hoop dat het zo blijft!
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
17 reacties
Sanneke88
één maand geleden
Ja ik heb ook veel kramp gehad. Ben nu 4 weken +4 dagen en merk dat mijn lichaam meer gewend is geraakt aan de hormonen. Kramp is er nu af en toe ipv de hele tijd. Dit had ik bij mijn vorige zwangerschap ook. Dit komt door het groeien van je baarmoeder en de banden die daarbij oprekken
  • Rapporteren
Beesje
één maand geleden
Hoi! Ik heb dit ook constant.. ik weet nu ook een week dat ik zwanger ben. Dokter zei dat dit niet abnormaal is :)
  • Rapporteren
ElineH1991
één maand geleden
Ik heb het al sinds een week voor mijn nod (vorige week vrijdag) en nu ook nog steeds. Ga ook de hele tijd naar de wc met die angst. Had wel gelezen dat het normaal is omdat je baarmoeder groeit.. Maar vind het wel eng!
  • Rapporteren
beautym2b
één maand geleden
Dit stelt mij gerust dank jullie wel!!
  • Rapporteren
Sharonnek
één maand geleden
Ik ben bijna 6 weken en heb dit nog steeds die angst. Maar moet er bij zeggen dat ik 2 miskramen heb gehad. Dus daar kan het ook bij komen. Maar de krampen kunnen je darmen zijn maar ook je groeiende baarmoeder. Maar ja de angst blijft, dat snap ik
  • Rapporteren
Sanneke88
één maand geleden
Belangrijkste is ontspannen , afleiding zoeken en evt lekkere warme kruik op je buik
  • Rapporteren
beautym2b
één maand geleden
Reactie op Sanneke88
Belangrijkste is ontspannen , afleiding zoeken en evt lekkere warme kruik op je buik
Ja inderdaad die angst. Ik denk dat ik meer krampen voel doordat ik er veel op let. Goeie tip ik ga afleiding zoeken! Dankje!!
  • Rapporteren
Verwijderd lid
één maand geleden
Hier ook✋🏼. Nu 4+6 weken sinds me nod elke avond zeurend menstruatie achtig pijn. Niet heel heftig maar het zorgt wel voor onrust. VK zei dat het normaal was. Net Huisarts maar gebeld omdat ik het niet vertrouwde ook zij zegt het zelfde ; heel normaal. Sommige voelen het meer dan een ander. Het zullen je spieren zijn onderin die er ervoor zorgen dat je baarmoeder goed zn plekje krijgt. Het blijft eng, maar goed. Als de geleerde zeggen dat het er bij hoor , dan is het goed.
  • Rapporteren
Giraf1988
één maand geleden
Ohh dit heb ik ook! Ik heb het al sinds de bevruchting en het komt en het gaat. Ik word er zelf ook een beetje angstig van. Laten we hopen dat het er bij hoort!
  • Rapporteren
beautym2b
één maand geleden
Reactie op Giraf1988
Ohh dit heb ik ook! Ik heb het al sinds de bevruchting en het komt en het gaat. Ik word er zelf ook een beetje angstig van. Laten we hopen dat het er bij hoort!
Ik hoop het inderdaad ook!! De reacties stellen mij wel gerust moet ik zeggen. Veel zeggen dat het erbij hoort gelukkig!!
  • Rapporteren
bollie123
één maand geleden
Hoi hoi, ik weet pas 2 dagen dat ik zwanger ben. Vandaag verloskundige gebeld, die zei dat t een goed teken is omdat je baarmoeder dan groeit!
  • Rapporteren
Yossi
één maand geleden
Hoort erbij! Heb ik ook. Ik vind het juist een fijn gevoel, omdat ik dan weet dat mn baarmoeder en vruchtje aan het groeien zijn :) Niks voelen lijkt mij ook gek..
  • Rapporteren
Fem28
één maand geleden
Heyhey, hier ook zo hoor. Vanaf ik precies iets voel daar onderaan denk ik altijd dat het mis zal gaan... een rare vraag, maar hebben jullie ook meer 'vochtverlies' daar?
  • Rapporteren
Selinx28
één maand geleden
Reactie op Fem28
Heyhey, hier ook zo hoor. Vanaf ik precies iets voel daar onderaan denk ik altijd dat het mis zal gaan... een rare vraag, maar hebben jullie ook meer 'vochtverlies' daar?
Ik heb dat ook, angst dat het mis zal gaan maar volgens de verloskundige schijnt krampen schijnt dus heel normaal te zijn. Vochtverlies heb ik sinds gisteren heel erg, van die waterige afscheiding 😂
  • Rapporteren
Roos-Anne
één maand geleden
Ik heb dit ook veel! Ik vind het soms ook beangstigend maar dan lees ik Idd overal dat het ‘normaal’ is.. Ik heb ook erg veel last van heel slecht slapen! Veel wakker en rare nachtmerries!
  • Rapporteren
Giraf1988
één maand geleden
Reactie op Roos-Anne
Ik heb dit ook veel! Ik vind het soms ook beangstigend maar dan lees ik Idd overal dat het ‘normaal’ is.. Ik heb ook erg veel last van heel slecht slapen! Veel wakker en rare nachtmerries!
Precies hetzelfde hier..kan uren wakker liggen en dan heb ik het WARM!
  • Rapporteren
Roos-Anne
één maand geleden
Reactie op Giraf1988
Precies hetzelfde hier..kan uren wakker liggen en dan heb ik het WARM!
Ik ook!! Hahah
  • Rapporteren