Hoi dames,
Misschien ben ik de enige..
Maar 3e zwangerschap nu..
En voel me zo ontzettend lelijk..
Zelfs met make up krijg ik het niet naar mijn zin, gezicht vol pukkels.
Kleding die niet lekker zit of ikzelf ineens niet vind staan..
Andere zwangerschappen straalde ik..maar nu...
Meer meiden die dit herkennen?
Ik heb het zelfde ben zwanger van de eerste maar had een super mooi egaal gezicht nu allemaal bultjes en pukkels en inderdaad het is met make-up ook niet goed te maken 馃槱
Ja dat heb ik ook..
Eerste zwangerschap een stralende huid, haren die perfect zaten en niet vet werden. Nu helemaal het omgekeerde.
Denk dat het nu een jongen wordt..
Pukkels heb ik niet, maar voel me wel echt vreselijk lelijk. Had ik bij de vorige zwangerschap ook wel, maar pas vanaf een week of 25. Nu echt vanaf 7 weken al dat ik me vreselijk voel. Die buik die dikker wordt, maar nog niet mooi strak voor m鈥檔 gevoel. Zie er gewoon vreselijk dik uit, niet mooi zwanger. Echt geen fijn gevoel
Zeker! Ik voel me vreselijk in mijn velletje. Ik hoor ook alleen maar om me heen, van mensen die nog niet weten dat ik zwanger ben, dat ik er zo uitgeput uit zie.
Ik heb wel hetzelfde als bij mijn dochters: puistjes, snel vette haren en een vermoeide uitstraling. Alleen voel ik me nu enorm terwijl ik nu met 12 weken volgens de weegschaal 2 kg ben afgevallen.
Hier nog 1. En opzich vind ik het niet heel erg want ik kan ermee leven, maar het valt mijn man intussen ook op en ik heb ook van die onderhuidse puisten en die doen super veel zeer.
Jup hier ook hetzelfde, noem mezelf al Free Willy 馃悑 en lekker veel pukkels. En het mooiste, overal schrijven ze: "je gaat stralen, je huid word mooier en haren worden fantastisch, zwanger zijn is echt geweldig" dikke doei... 馃槄
Hahah heb ik ook, zei vandaag nog lijk op een tonnetje (15+4), tja het is niet anders. Probeer te denken dat het voor wat moois is waar we lang op hebben gewacht 馃槆
Ik snap wat je bedoelt! Ook vreselijk veel pukkels en jeuk. Nu begonnen met dragen van positielkleding maar moet echt nog even wennen aan het nieuwe beeld. Ik was voor de zwangerschap flink afgevallen en net een beetje gewend aan mijn nieuwe ik 馃檲
Gelukkig kan ik er ook nog wel van genieten maar door die hormonen is het soms ook drama.
Je bent iig niet de enige 馃槝
Same here! Voel en zie er ook voor me gevoel belabberd uit馃槚. Haren zijn dof en droog. Wallen koningin. Voel me al zo鈥檔 walrus, had dit indd niet bij me eerste zwangerschap. Heb ook geen zin om er iets aan te doen, geen puf voor..
Hou op hou op, ik heb dit ook.. slechte huid, vettig haar, mega droge huid overal.. en voel me echt een olifant.. ik ben breed gebouwd en groot maar heb altijd platte buik gehad.. nu is deze ook dik en lijkt alles aan mij dik,groot en breed馃槶