123 Reacties

4 jaar geleden

Leuke kleine details. Novan houd altijd zijn duim tussen zijn vingers. Soort favoriete houding. 😃 leuk voor later.

4 jaar geleden

Wat een leuk topic!

4 jaar geleden

Wauw🥰

4 jaar geleden

Ik vind deze foto heel leuk. Eerst met een echofoto en later precies de zelfde foto nogmaals, maar dan met de baby. Ik moet de tweede met baby nog maken.

4 jaar geleden

Ik ga elke maand een foto maken met deze mand en deze woordslinger erbij 🥰 zo leuk!🤩

4 jaar geleden

Ik maak een maandelijkse foto met flamingo ernaast (een flamingo stond ook op haar geboortekaartje), zodat je kan zien hoeveel ze groeit per maand. 😍 Helaas ben ik te laat met dit idee gestart en heb ik deze foto niet dat ze nog zo klein was na de geboorte. Dat vind ik wel jammer, maar niks meer aan te doen 🙂

4 jaar geleden

Roep al 4 weken wil zelf nog even even mooie foto's maken en elke keer blijf ik het vooruitschuiven 🙄 maar deze foto's ben ik wel erg blij mee 🥰

4 jaar geleden

Ik probeer wel iedere maand ff iets uitgebreidere foto's te maken.

4 jaar geleden

Deze heeft de kraamzorg gemaakt is wel een van mijn favoriete fotos 🥰

4 jaar geleden

Deze hebben wij met precies 1 maand gemaakt! Ook bij de andere twee zo gedaan.

4 jaar geleden

Deze hebben we meteen af laten drukken voor de oma’s en opa’s 🥰

4 jaar geleden

Reactie op StepHSkYJaY

Leuke kleine details. Novan houd altijd zijn duim tussen zijn vingers. Soor ...
Super leuk, dit doet mijn dochter ook vanaf de geboorte!

4 jaar geleden

Voetjes 😍

4 jaar geleden

We hebben een newborn fotoshoot gedaan toen ze 17 dagen oud was. Hierbij een compilatie. Echt super blij mee 😍 We hebben nog meer foto‘s. Hier heb ik een fotoboek van gemaakt voor onze moeders, voor onszelf en eentje voor Liv als ze wat ouder is 🥰

4 jaar geleden

Zusje met haar paliatief broertje

4 jaar geleden

Ik vind dit de leukste die ik van haar heb, ik wou eigenlijk ook eentje met een knuffel erbij maargoed beetje laat mee 😆

4 jaar geleden

Je hebt trouwens echt veel kaartjes gekregen haha, ik heb er 3 😂

4 jaar geleden

Reactie op Parelpoepje

Je hebt trouwens echt veel kaartjes gekregen haha, ik heb er 3 😂
Haha wou net hetzelfde zeggen. Ik heb echt weinig kaarten gehad

4 jaar geleden

Mijn favoriete foto. We hebben deze op een 120x80 canvas aan de muur ❤️❤️

4 jaar geleden

🥰