13 Reacties

4 jaar geleden

Ik doe een strikje om m'n buik 🥰

4 jaar geleden

Iets van babykleertjes via rumag...ik lag in een deuk om de teksten.

4 jaar geleden

Zo een trui met Legendaddy op vind ik wel leuk. Ik kocht een rompertje van de ronde van vlaanderen (België) omdat mijn vriend grote fan is van de koers.

4 jaar geleden

Matchende happy socks voor baby en vader?

4 jaar geleden

Ik zou een soort van ehbo kit maken, denk aan bijvoorbeeld; Knijpers ( om neus dicht te knijpen ) Handschoenen Mondkapje Desinfecterende zeep Bier ( of ander alcohol wat je partner drinkt ) En dan nog wat leuks als een romper met papa is the best of iets dergelijks.

4 jaar geleden

Papa-overlevingspakket maken? Met een biertje "zodat ze samen aan de fles kunnen", Deodorant tegen vieze luierluchtjes, Rode cape (handdoek oid) want papa is een held

4 jaar geleden

Zeker eens kijken op website van Yoursurprise. Super leuke spulletjes te koop die je kan personaliseren. Kwaliteit is top. Zo vind je vanalle leuke ideetjes om in je verrassingsbox te steken. ☺️ Ik vind die website alvast een aanrader.

4 jaar geleden

Ik heb bij JBC matching sweaters besteld. 1 met de tekst "I'm only here for the food" voor papa en een kleine versie met de tekst "I'm only here for the milk" voor baby 🥰

4 jaar geleden

Ik heb het boek papa schrijft plus van Levi,s een shirt voor mijn man met romper voor de kleine van hetzelfde 💙🥰

4 jaar geleden

Heb uiteindelijk dit gehaald en ga er een pakketje van maken. Paracetamol zetpil haha hij zal wel denken! Maar die zijn als voorzorg alvast voor de baby. oh en heb nog ballonnen voor al die feestjes die nog komen gaan 😁

4 jaar geleden

Reactie op Mama Van Owen

Heb uiteindelijk dit gehaald en ga er een pakketje van maken. Paracetamol z ...
Het was een succes hij moest erg lachen, vooral het rompertje vond hij heel grappig 😁

4 jaar geleden

Waren jullie mannen ook blij met hun cadeautjes?