24 Reacties

5 jaar geleden

Ik volg.

5 jaar geleden

Ik vindt vaak wel leuke kleren op https://www.pincsaleshop.nl en bij de Hema. Maar eerlijk heb ik veel shirtjes met lange mouwen in de maat gekregen (tweedehands) 😇

5 jaar geleden

Petit Filipe, feetje en z8 zijn leuk. Maar inderdaad wel prijzig.

5 jaar geleden

Zara, mango —> niet heel duur voor lange mouwen shirtjes. Zeeman kan ook leuke dingen hebben.

5 jaar geleden

Reactie op Na2020

Zara, mango —> niet heel duur voor lange mouwen shirtjes. Zeeman kan ook ...
Daar gekeken indd maar zie zo weinig voor jongens, of ligt dat aan mij? 😅

5 jaar geleden

Zeeman, Hema, H&M en ik heb veel op Vinted geshopt -> 2e hands (merk) kleding voor kleine prijsjes 😁👍🏽

5 jaar geleden

Vinted 😅 merkkleding voor een klein prijsje en Z8 had laatst een hele leuke aanbieding. Verder veel bij h&m en voor de grote jongens 't shirts van de c&a

5 jaar geleden

Terstal, niet super veel maar wel leuk! Ik heb bijna alles wat ze hebben voor newborn 😅

5 jaar geleden

Vinted!

5 jaar geleden

Vinted, prenatal en hema👍

5 jaar geleden

Bij de ter stal laatst wat gekocht (ook al heb ik een meisje) Zeeman (die is helaas dicht) H&m Wachten tot de winkels open gaan, want jah kut corona. Loop tegen hetzelfde online shop probleem mee

5 jaar geleden

Zara, H&M, Hema, Zeeman, Prenatal

5 jaar geleden

Bij noppies hebben ze nu ook sales ☺ heb daar een paar shirtjes besteld met lange mouwen.

5 jaar geleden

Kijk ook eens op Limango. Hebben vaak ook organic kleding en schoenen, prijzen zijn prima.

5 jaar geleden

Vinted app!! Quapi en Noppies. Bij elkaar voor 16e😉

5 jaar geleden

Ik zou eens op marktplaats kijken bij jou in de buurt. Ik heb laatst een pakket 50-56-62 gekocht voor een paar tientjes met allemaal Z8, noppies, feetje, hema etc. en alles was nieuw/zgan. Ben er heel blij mee en hoef voorlopig geen nieuwe kleding te kopen!

5 jaar geleden

ik vond bij Ter Stal alles nog wel betaalbaar, maar keek wel, ik vond er niet alles leuk

5 jaar geleden

Vinted en dan filteren op merk, maar en “nieuw met prijskaartje”🙌🏻

5 jaar geleden

Happybee.nl heel veel leuke jongens kleren. Ook veel merken heb er heel wat besteld voor nog geen 10 euro voor een shirtje

5 jaar geleden

Noppies.com (heeft ook sale altijd) Kleertjes.com. (ook sale)