11 Reacties

6 jaar geleden

Toen ik bij mijn vorige zwangerschap wist dat het een meisje werd draaide ik heel veel het nummer butterfly kisses. Redelijk cheesy, maar elke keer gingen de sluizen open 馃き

6 jaar geleden

I've been waiting for you van de film mamma mia (Abba) echt een super mooi nummer馃グ

6 jaar geleden

Glennis Grace - als je slaapt

6 jaar geleden

Is niet echt antwoord op de vraag maar wij luisteren veel soul en jazz en hebben op het geboortekaartje van mijn zoontje 3,5 jaar geleden een stukje tekst van dinah Washington gezet 'what a difference a day made, and the difference is you' gewoon omdat een liedje voor ons soms meer het gevoel meegeeft en het bij ons leven en gevoel paste. Nu moeten we weer op zoek naar een ander liedje 馃槣

6 jaar geleden

Reactie op Lav_s

I've been waiting for you van de film mamma mia (Abba) echt een super mooi ...
Net gehoord. Huilen deze! 馃槶馃槏

6 jaar geleden

Wij hadden op ons geboortekaartje een stukje van Mr Blue Sky (ELO) gezet wat ik altijd al tegen mijn kindje had willen zingen: "Hey you with the pretty face, welcome to the human race" 馃グ En liedjes als 'I just haven't met you yet' krijgen opeens een heel nieuwe betekenis 馃槏

6 jaar geleden

Leuk al die liedjes馃槃

6 jaar geleden

Marco Borsato - Slaap maar. Ik vind het echt een heel mooi nummer, vooral nu met een kleintje in mijn buik! 鉂わ笍 Merk dat ik sowieso sneller huil bij emo liedjes.. is van trots en blijdschap dus die tranen voelen goed 馃槈

6 jaar geleden

Reactie op Lav_s

I've been waiting for you van de film mamma mia (Abba) echt een super mooi ...
Ik ben er echt van gaan houden, onverwacht馃槍 Adele vind ik normaal gesproken ook goed maar het liedje wat zij schreef voor haar kindje sweetest devotion is toch niet helemaal ..

6 jaar geleden

Reactie op Gratefulmom

Marco Borsato - Slaap maar. Ik vind het echt een heel mooi nummer, vooral n ...
Herkenbaar dat laatste :) mooie tekst !

6 jaar geleden

Reactie op Mama1-2

Wij hadden op ons geboortekaartje een stukje van Mr Blue Sky (ELO) gezet wa ...
Ja had nog nooit zo naar de tekst geluisterd maar klopt gewoon! Thanks!