11 Reacties

5 jaar geleden

Waarom afleren? Volg je kindje in zijn behoefte...

5 jaar geleden

Reactie op Sigie

Waarom afleren? Volg je kindje in zijn behoefte...
Ik weet niet of de opvang dit ook zal doen

5 jaar geleden

Liselotte houding proberen! Op je been zegmaar

5 jaar geleden

Reactie op Longstoryshort

Liselotte houding proberen! Op je been zegmaar
Deze ken ik niet heb je hier over meer informatie?

5 jaar geleden

Reactie op Boysmom ❤️

Deze ken ik niet heb je hier over meer informatie?
Makkelijkst om even te zoeken op google of youtube😁 maar je doet zegmaar je knieën opgetrokken bijv. Op bed of op de bank. En dan zet je je baby op je buik tegen je bovenbenen aan waardoor ze liggen op je benen maar wel rechtop zijn.

5 jaar geleden

Mijn zoontje van 4 maanden drinkt ook het liefst liggend op het aankleedkussen. Vond het ook een beetje gek maar nu denk ik ach laat maar lekker liggen. Als iemand moet oppassen vertel ik het wel altijd, en daarna zoeken ze het maar uit. Hij gaat niet naar de opvang of iets maar ik zou het in jouw geval gewoon aangeven en dan is het aan de opvang of ze er iets mee doen lijkt mij? Ik krijg in ieder geval altijd terug dat hij idd alleen maar liggend dronk (denk dan vooral ja, ik ken echt mijn eigen kind wel)

5 jaar geleden

Het is geen enkel probleem dat hij liggend wil drinken, ons zoontje drinkt ook vaak zo. Vind het wel raar dat je moet stoppen met bv door medicatie. Er bestaat zoveel dat je gewoon bv mag doorgeven... kolf je nu om daarna terug te kunnen bv geven?

5 jaar geleden

Reactie op Boysmom ❤️

Ik weet niet of de opvang dit ook zal doen
Je kan dit toch aangeven dat dit de enige manier is die werkt voor je kleintje. Ze moeten toch ook rekening met jou wensen en die van jou kleintje proberen te houden!

5 jaar geleden

Onze dochter is prematuur geboren met 27 weken en wij zijn in het ziekenhuis ook begonnen met liggend op de zij voeden. Met de billen tegen jouw buik en het hoofdje ter hoogte van jouw knieën. Wij voeden thuis ook nog zo (gewoon lui en we hebben een hand over om door FB/IG te scrollen 🤣) maar op kdv en bij opa en oma voeden ze gewoon op de arm. Ze vindt alles prima, als die fles maar komt 😄. Wij hebben het ook aangegeven op kdv maar daar vindt ze op de arm geen probleem 🤷🏼‍♀️ denk dat ze dan meer om zich heen kan kijken. Dus gewoon aangeven en inderdaad de behoefte van je kindje volgen.

5 jaar geleden

Reactie op Margaux2101

Het is geen enkel probleem dat hij liggend wil drinken, ons zoontje drinkt ...
Ik moest cortizone nemen en ik kolfde af en gooide het in de vuilbal