11 Reacties
6 jaar geleden
Ik heb het juist anders om.. op mijn rechter zijde kan ik echt niet liggen. Links juist wel ben nu 10+1
6 jaar geleden
Ik lig op beide zijdes 馃槄 begin vaak links, dan draai ik naar rechts en zo gaat het door tot ik in slaap val 馃ぃ
6 jaar geleden
Ooh vreemd. Ik heb dat als ik op me rechterzij slaap moet ik telkens boeren en komt mijn eten naar boven. En als ik juist op mijn linkerzij lig heb ik dit niet. Buiten de zwangerschap had ik dit vaker als ik me niet goed voelde nadat ik at.. Mij werd gezegd dat dit komt omdat de maag aan de linkerkant zit. En dat je daarom op je linkerzij moet ligge mocht je u slecht voelen.
6 jaar geleden
Ik slaap tot nu toe voornamelijk op mn buik, binnenkort maar een kussen halen zodat ik minder word
6 jaar geleden
Oh ik heb het ook andersom. Rechts word ik echt super misselijk. Links gaat het goed. Vorige zwangerschap lag ik ook altijd op linkerzijde. Nu lig ik nog heel af en toe op m鈥檔 buik, ik geniet er nog van zolang het kan 馃グ
6 jaar geleden
Ik sliep altijd op mijn rechter zij... dat gaat nu echt niet meer. Last van de maag, boeren en misselijkheid. Op links liggen gaat prima... slaap dan heerlijk