11 Reacties

6 jaar geleden

Ik heb het juist anders om.. op mijn rechter zijde kan ik echt niet liggen. Links juist wel ben nu 10+1

6 jaar geleden

Ik lig op beide zijdes 馃槄 begin vaak links, dan draai ik naar rechts en zo gaat het door tot ik in slaap val 馃ぃ

6 jaar geleden

Ooh vreemd. Ik heb dat als ik op me rechterzij slaap moet ik telkens boeren en komt mijn eten naar boven. En als ik juist op mijn linkerzij lig heb ik dit niet. Buiten de zwangerschap had ik dit vaker als ik me niet goed voelde nadat ik at.. Mij werd gezegd dat dit komt omdat de maag aan de linkerkant zit. En dat je daarom op je linkerzij moet ligge mocht je u slecht voelen.

6 jaar geleden

Ik kon altijd op beide kanten liggen nu niet meer dus ik slaap ook wat slechter sinds de zwangerschap馃槄. Nu kan ik alleen nog op rechterzij liggen zonder kots broert te worden.

6 jaar geleden

Ik slaap tot nu toe voornamelijk op mn buik, binnenkort maar een kussen halen zodat ik minder word

6 jaar geleden

Wordt aangeraden je vast aan te wennen alleen op links te gaan liggen, dan is de bloedtoestroom naar baby veel beter. Op je rug liggen beter van niet dan sluit je bloedvaten af, maar dat is vooral verder in de zwangerschap. Helaas voor jou links dus niet je goeie kant:(

6 jaar geleden

Reactie op Lottt

Wordt aangeraden je vast aan te wennen alleen op links te gaan liggen, dan ...
Nee links is vanaf het begin al een no go helaas. Hopelijk word dat straks beter maar tot nu toe nog niet. Mis het wel op mijn linker kant slapen

6 jaar geleden

Reactie op Snuffie1994

Ik slaap tot nu toe voornamelijk op mn buik, binnenkort maar een kussen ha ...
Op mijn buik hoef ik al helemaal niet proberen馃檲馃槄 hahaha

6 jaar geleden

Oh ik heb het ook andersom. Rechts word ik echt super misselijk. Links gaat het goed. Vorige zwangerschap lag ik ook altijd op linkerzijde. Nu lig ik nog heel af en toe op m鈥檔 buik, ik geniet er nog van zolang het kan 馃グ

6 jaar geleden

Ik lig ook constant op me rechterzijde omdat ik misselijk word van op de linker kant liggen. Hoogstwaarschijnlijk komt dat door dat je maag beetje links ligt.

6 jaar geleden

Ik sliep altijd op mijn rechter zij... dat gaat nu echt niet meer. Last van de maag, boeren en misselijkheid. Op links liggen gaat prima... slaap dan heerlijk