29 Reacties

4 jaar geleden

Wij hebben deze zojuist aangeschaft voor onze zoon😍

4 jaar geleden

Ik heb deze gekocht.

4 jaar geleden

Raden jullie de houten of juist de plastic aan?

4 jaar geleden

Reactie op Bint

Ik heb deze gekocht.
Wij ook. Deze is echt top met allemaal muziekjes enz. En ook goedkoper dan Little Dutch. Je betaalt daar meer de naam, vind ik

4 jaar geleden

Reactie op Melis Michelle

Waar heb je deze gekocht? 😊

4 jaar geleden

Reactie op Annnnie

Waar heb je deze gekocht? 😊
Bij Vertbaudet. Is wel een Frans bedrijf dus duurt wel even voordat hij binnen komt. Hier duurde het 2 weken. Maaar is het zeker waard 😍 https://www.vertbaudet.nl/loopwagentje-vrachtauto-beige.htm?ProductId=620030834&FiltreCouleur=6787&FiltreTaille=000&t=1

4 jaar geleden

Wij hebben deze! 5€ via mp. Je kunt de stroefheid instellen van de wieltjes. Twee leuke ballen en de poppetjes gaan op en neer als ze loopt. Goede hoogte ook (ze is niet mega groot).

4 jaar geleden

Reactie op Mommy_91

Wij hebben deze! 5€ via mp. Je kunt de stroefheid instellen van de wieltjes ...
Wat schattig! En handig met die wieltjes idd. Ik ook 1 via mp, 6 euro, zo handig! Met zo'n 'laadbakje' ervoor, ik dacht ik kan er gewoon iets zwaars in doen (wat ze er zelf niet uit krijgt) om wat weerstand te creëren :)

4 jaar geleden

Wij hebben deze twee, in t groot van de Lidl, in t klein van Little Dutch. Over Little Dutch niet super tevreden, want hij komt soms omhoog als mijn kindje kracht zet op de hendel. Die van de Lidl is top, om te lopen en om ermee te spelen, ook super prijsje was 25eu en top kwaliteit.

4 jaar geleden

Reactie op Kylie91

Wij ook. Deze is echt top met allemaal muziekjes enz. En ook goedkoper dan ...
Precies 👌🏾

4 jaar geleden

Wij hebben die van Little dutch! En heel tevreden over, is erg stabiel en je kan de wielen strakker draaien zodat ie minder snel rijd. Ons zoontje loopt er goed achter!

4 jaar geleden

Waar hebben jullie die gekocht? Zie alleen Vertbaudet met hele slechte recensies. Zo jammer want hij is echt gaaf!

4 jaar geleden

Wij hebben deze gekocht.

4 jaar geleden

Reactie op EL89

Waar hebben jullie die gekocht? Zie alleen Vertbaudet met hele slechte rece ...
Wij hebben hem bij vertbaudet gekocht. Geen problemen mee gehad, mail en telefonisch zijn de goed bereikbaar. Alleen lange levertijd. Hier duurde het 2 weken 🙈

4 jaar geleden

Bij Vertbaudet. Is wel een Frans bedrijf dus duurt wel even voordat hij bin ...
Die wilde ik ook! Maar las alleen maar slechte recensies over die site, over niet leveren etc. Dus durfde het niet aan.. jammer zeg!

4 jaar geleden

Reactie op Bint

Ik heb deze gekocht.
Mijn zoontje heeft deze voor Sinterklaas gehad, toen was hij 10 maanden. Hij loopt nog lang niet maar zittend en liggend vindt hij hem net zo leuk😁

4 jaar geleden

Reactie op Bint

Ik heb deze gekocht.
Deze is echt top! Heb ook die Little Dutch blokkenkar maar die is eigenlijk meer voor als ze al goed kunnen lopen. Deze van Vtech kun je ook verstellen zodat hij niet zo hard gaat.

4 jaar geleden

Wij hebben deze. Ben zelf niet zo'n fan van het plastic met lampjes en muziek maar heb deze express gekozen vanwege dat de wieletjes verschillende standen hebben zodat het karretje niet snel weg rolt als je kleine net begint met staan/lopen. Dochtertje is er helemaal gek op en zet nu ook enkele stapjes achter het karretje.

4 jaar geleden

Reactie op Jvdb88

Wij hebben deze. Ben zelf niet zo'n fan van het plastic met lampjes en muzi ...
Deze hebben wij ook! Heel fijn ding.

4 jaar geleden

Wij hebben die van little dutch ook, het enige nadeel is dat je de wielen niet kunt afstellen. Nu ze hem doorheeft rent ze als een malle het huis door, wat een lol. Daarvoor speelde ze er al heel veel mee als ik m tegen iets aan zette en ging er dan ook tegen staan. Wij hebben er veel plezier van! Kwaliteit is mooi