153 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb er eentje bij de hema vandaan die onwijs was afgeprijsd van 35 voor 6 vorlgends mij echt ideaal handige vakjes erin en een fleszakje waar ook van dat isolatie spul inzitb

5 jaar geleden

Nog niet, maar ik ga waarschijnlijk voor een luier rugzak. Is echt ideaal

5 jaar geleden

Ik ga voor een nanabeebi!

5 jaar geleden

Reactie op FritsRoothans

Nog niet, maar ik ga waarschijnlijk voor een luier rugzak. Is echt ideaal
O dat lijkt me ook heel handig!

5 jaar geleden

Super leuk en vooral handig!

5 jaar geleden

Ik heb deze gekocht. Een luiertas rugzak van miss lulu. Deze heeft veel ruimte. Blijft open staan. En heeft een handig voorvak waar de flessen wat langer in warm of koud blijven.

5 jaar geleden

Hier een foto van de handige dingen van de miss Lulu tas

5 jaar geleden

Zo die is handig!!!

5 jaar geleden

Reactie op Mamavanisaencas

Ik heb deze gekocht. Een luiertas rugzak van miss lulu. Deze heeft veel rui ...
Ik heb hem ook! Ben nu al enthousiast om te gebruiken. Heb de indruk in een 'gewone' luiertas dat je daar alles veel sneller in kwijt raakt dan in deze rugzak, en na luiertas kan 'm nog voor zovrel meer gebruikt worden, niemand die merkt dat' t een luiertas is😁!

5 jaar geleden

Ik heb deze gekocht ben er zo blij mee! Heel veel ruimte en kan voor man en vrouw. Heb een haak gekocht om m aam de kinderwagen te hangen. Heb een matzwarte Stokke kinderwagen past supermooi bij elkaar. Kunnen jullie ook niet wachten om al dat babyspul echt te kunnen gaan gebruiken?😍

5 jaar geleden

Deze heb ik ook gekocht! Bij mijn eerste zoon had ik ook zoiets!

5 jaar geleden

Ideaal is die ja! Mn vriendin heeft de rode. Mega handig

5 jaar geleden

Ik vind de luiertassen van Cowboysbag zo leuk!

5 jaar geleden

Reactie op Dekentje25

Ik vind de luiertassen van Cowboysbag zo leuk!
Ja was opslag verliefd 😍 zag hem via vinted. M'n man wou liever een nieuwe nou mij hoor je niet klagen. Voorheen nepleer gehad en dat wordt gewoon lelijk en laat los. Als je deze goed onderhoud blijft ie mooi ❤️

5 jaar geleden

Ik heb er per toeval een paar weken geleden 1 van kidzzroom gekocht. Ik was op zoek naar een grote tas voor mn werk. Deze was in de aanbieder van 60 voor 30 euro. Kom ik thuis zie ik dat het een luiertas is. 😊 ik heb hem nu al een tijdje in gebruik en is echt ideaal.

5 jaar geleden

Ik heb de storksak st James scuba....verliefd op. En te dragen als een rugzak, wat ook heel fijn is vergeleken met mijn vorige (Micmac) bag.

5 jaar geleden

Ik zou er graag één willen van Mozz bags...zo tof zijn die en voor daarna nog prima te gebruiken. Wel prijzig

5 jaar geleden

Reactie op Kellebel6

Ik zou er graag één willen van Mozz bags...zo tof zijn die en voor daarna n ...
Ze zijn prachtig maar past er wel genoeg in? Ik probeer het om te rekenen hoeveel gebruik ik het en hoelang kan het mee? Als je 2x niet uit eten gaat heb je de tas al terug verdient en je kan er jaren plezier van hebben omdat het leer is hoevaak ga je wel niet met de Kids op stap of een dagje dierentuin? Sommige dingen zijn het investeren waard 😏

5 jaar geleden

Onze luiertas this meer een rugzak maar i love it