28 Reacties

5 jaar geleden

Almkerk 🙋🏼‍♀️

5 jaar geleden

Wouw net naast Roosendaal. Ben 28 en verwacht 27 januari ook ons eerste kindje.

5 jaar geleden

Werkzaam in Breda wonen in Tilburg 29 jaar eerste kindje🥰

5 jaar geleden

Ik woon in Etten-Leur. Ben 25 en verwacht ook mijn 1e kindje 7 januari! 💙 wij krijgen een jongetje!

5 jaar geleden

Wisselaar 🙋‍♀️ 39 jaar oud en nu 21+4 weken zwanger van ons tweede dochtertje. Onze eerste dochter is nu 2,5 jaar oud.

5 jaar geleden

Reactie op Ukkie2021

Wouw net naast Roosendaal. Ben 28 en verwacht 27 januari ook ons eerste kin ...
Steenbergen ook 28 en 22 januari uitgerekend van de eerste

5 jaar geleden

Hoi! Ik woon zelf in Oosterhout (maar werk in Breda) ben 26 en net een dagje eerder uitgerekend van ons eerste zoontje, op 4 januari! Misschien wel leuk om elkaar op de hoogte te houden aangezien we zo gelijk op gaan 😊

5 jaar geleden

Ik woon in Breda en ben ook 23😊 Ik zou eigenlijk 14 januari uitgerekend zijn, maar ik ben helaas nu niet meer zwanger. Deze maand zijn we gestart met proberen, dus wie weet in Juni🥰

5 jaar geleden

Toevallig! Ik ben 26 jaar, in verwachting van een jongetje (eerste kindje, 3 januari uitgerekend) en ik woon in Oosterhout!

5 jaar geleden

Ik ben van Essen (België) net over de grens bij Roosendaal. Ben 24 en ons eerste zoontje is ook 5 januari uitgerekend :)

5 jaar geleden

Reactie op 1shirley1

Steenbergen ook 28 en 22 januari uitgerekend van de eerste
Dat is ook vlak bij ja. Leuk hoor!

5 jaar geleden

Heusdenhout, ben nu 27( bij bevalling hoop ik 28) en in verwachting van de eerste!

5 jaar geleden

Deze mama woont in boxtel maar regelmatig in breda geboren em getogen heel mijn fam woont er trouwens ook 😘

5 jaar geleden

Tilburg! Ik ben nu 29 en in verwachting van ons tweede kindje (16 jan). De eerste is afgelopen week 2 geworden🤗

5 jaar geleden

Alphen. 33jaar en wij verwachten ons eerste kindje 14 januari.

5 jaar geleden

Reactie op Ilze21

Alphen. 33jaar en wij verwachten ons eerste kindje 14 januari.
Ik Baarle-Nassau! 3e kindje, 23 januari uitgerekend :)

5 jaar geleden

Ossendrecht 🙋🏼‍♀️ 31 jaar en 3 januari verwachten wij ons eerste kindje! 🥰

5 jaar geleden

Dussen🙋‍♀️ 29 jaar zwanger van tweede kindje, uitgeteld op 8 januari 🤰

5 jaar geleden

Ik woon in Dongen 31 jaar en zwanger van ons tweede kindje. Eerste wordt binnenkort 2

5 jaar geleden

Ik woon in Breda en ben afgelopen week 24 geworden. Ik ben in verwachting van mijn 1e kindje en ben op 9 januari uitgerekend! Wij krijgen een meisje en ik ben echt super excited maar ook heel zenuwachtig. Het lijkt mij ook super leuk om in contact te komen met aanstaande mama's en dan zeker als ze rond mijn leeftijd zijn 🤗