5 Reacties

5 jaar geleden

Wat een verschrikkelijke oplichterij! €165 vragen voor een bloedtest, en je kunt niet eens terugvinden welke bloedwaarden ze dan eigenlijk precies testen... Goed dat dit nu eens kritisch bekeken is door Tim Hoffman.

5 jaar geleden

Reactie op icsibaby

Wat een verschrikkelijke oplichterij! €165 vragen voor een bloedtest, en je ...
Idd!! Hoe kunnen ze nou van alles testen met maar een paar druppels bloed?

5 jaar geleden

Je kan in principe gewoon je bloed laten testen bij de huisarts. Op wat dan ook. De kosten voor het laboratorium zijn voor eigen rekening dan maar hè... Die 165 euro willen mensen ook gewoon betalen blijkt. Mijn broertje is een jaar of 2 terug bij de huisarts geweest om bloed te laten testen ivm bepaalde waardes. Had iets te maken met o.a. zijn moe zijn en dat hij zelf dacht dat het te maken had met bepaalde hormonen enz in zijn bloed. Precieze verhaal weet ik het meer. Huisarts wilde eerst niet maar mijn broertje heeft opgezocht dat het gewoon mag en toen heeft de huisarts gewoon formulier ingevuld en kon hij bloed laten prikken. Uitslag netjes in de post en ja mijn broertje had gelijk. Welke waardes te laag waren en dergelijke. Dus als je wil laten testen, gewoon navragen bij de huisarts.

5 jaar geleden

Hi Nicole, Ik zie dat je op het algemene forum een ander topic met hetzelfde onderwerp hebt geopend. Ik zal dit topic daarom sluiten. Je kan in jouw andere topic verder kletsen: https://community.24baby.nl/forum/zwanger-worden/mamaworden-nl-m3Ggmp. Let inderdaad goed op met dit soort dingen; voor medische vragen & tests kun je altijd het beste bij je huisarts of verloskundige terecht. Succes! Groetjes, Laura