Wie van jullie heeft er al een leuk mandje op de commode staan? Zelf ben ik op zoek naar een ronde in een neutrale kleur / materiaal, maar denk leuk als we inspiratie delen voor meerdere opties! 🤗
Wij hebben hier voor een sociaal project gekozen, gemaakt door mensen voor wie er op de gewone arbeidsmarkt geen plaats is... ze zijn echt prachtig en te verkrijgen in heel veel verschillende designs
Ik heb geen mandje op de commode staan. Alles dat ik nodig heb ligt in de bovenste la (luiers, billendoekjes, sudocreme enz)
Op de commode wil k nog wel wat leuks neerzetten, alleen nog geen idee wat (zal vast wel een leuk kraamcadeau komen dat daar mooi op staat)
Ik heb geen mandje op de commode staan. Alles dat ik nodig heb ligt in de b ...
Het is idd wel snel te pakken allemaal! En uiteindelijk kijken wat we praktisch vinden, maar leek me sowieso wel leuk om iets op de commode te zetten als aankleding.
Ben nog op zoek naar leuke manden liefst in de kleur roest of terra (zelfde kleur?) dat matcht bij ons hemeltje. Had eerst m'n zinnen gezet op de witte van de action maar kon ze de laatste keer niet meer in de winkel vinden 😔
Ben nog op zoek naar leuke manden liefst in de kleur roest of terra (zelfde ...
Van little dutch heb je in de pure collection denk ik wel een kleur die hier redelijk mee overheen lijkt te komen. Maar is dan mogelijk wel prijzig (weet de prijs niet)