64 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben hier voor een sociaal project gekozen, gemaakt door mensen voor wie er op de gewone arbeidsmarkt geen plaats is... ze zijn echt prachtig en te verkrijgen in heel veel verschillende designs

5 jaar geleden

Ik heb deze assorti van Xenos, ze hebben heel veel variaties op deze :)

5 jaar geleden

Weet niet of je duidelijk kunt zien. Ovale van de action. Zijn er ook in het rond geloof ik.

5 jaar geleden

Zag dit bij de archive store, dat ga ik lekker kopiëren. Koffertje van numero74

5 jaar geleden

Reactie op evelienn1

Weet niet of je duidelijk kunt zien. Ovale van de action. Zijn er ook in he ...
Die heb ik ook😻 heb er ook meerdere in de la van de commode. In het ene mandje zitten broekjes, de ander truitjes, rompertjes etc ☺️

5 jaar geleden

Reactie op R-xanne

Die heb ik ook😻 heb er ook meerdere in de la van de commode. In het ene ma ...
Leuk zijn ze he?! En ook stoer met dat leren dingetje eraan. 😍

5 jaar geleden

Mijn moeder is heel erg van het haken en breien dus ze gaat mandjes haken voor mij🙈 zoiets zoals de foto

5 jaar geleden

Ik heb deze, staat mooi! Heb ook andere accessoires met deze natuurlijke uitstraling

5 jaar geleden

Ik heb ze hier laten maken, kan alles zelf kiezen, kleur stof, patroontje maat etc! Heel blij mee!

5 jaar geleden

Heb deze! ☺️

5 jaar geleden

Bij de h&m!

5 jaar geleden

Wat moet erin komen dan? Aangezien er lades in de commode zitten🙈 heb daar nu alles in

5 jaar geleden

Reactie op Lisan02

Wat moet erin komen dan? Aangezien er lades in de commode zitten🙈 heb daar ...
Ik doe hier de luiers in en de badspullen etc die ik het meest gebruik zodat ik alles direct bij de hand heb Ipv constant de lades open doen🙈🙈

5 jaar geleden

Ik heb geen mandje op de commode staan. Alles dat ik nodig heb ligt in de bovenste la (luiers, billendoekjes, sudocreme enz) Op de commode wil k nog wel wat leuks neerzetten, alleen nog geen idee wat (zal vast wel een leuk kraamcadeau komen dat daar mooi op staat)

5 jaar geleden

Reactie op MamaVanHannah

Ik doe hier de luiers in en de badspullen etc die ik het meest gebruik zoda ...
Dat leek me ook wel handig en staat denk ik ook gezellig om iets op de commode te hebben staan.

5 jaar geleden

Ik heb geen mandje op de commode staan. Alles dat ik nodig heb ligt in de b ...
Het is idd wel snel te pakken allemaal! En uiteindelijk kijken wat we praktisch vinden, maar leek me sowieso wel leuk om iets op de commode te zetten als aankleding.

5 jaar geleden

Reactie op Anne-88

Dat leek me ook wel handig en staat denk ik ook gezellig om iets op de comm ...
Ja dat stukje iets op de commode hebben staan vond ik ook gewoon leuk🙈

5 jaar geleden

Ben nog op zoek naar leuke manden liefst in de kleur roest of terra (zelfde kleur?) dat matcht bij ons hemeltje. Had eerst m'n zinnen gezet op de witte van de action maar kon ze de laatste keer niet meer in de winkel vinden 😔

5 jaar geleden

Ben nog op zoek naar leuke manden liefst in de kleur roest of terra (zelfde ...
Van little dutch heb je in de pure collection denk ik wel een kleur die hier redelijk mee overheen lijkt te komen. Maar is dan mogelijk wel prijzig (weet de prijs niet)

5 jaar geleden

Ik zag deze online bij de Xenos.