9 Reacties

4 jaar geleden
Onze baby krijgt dan een vestje aan, maar alleen toen het afgelopen week zo ontzettend koud was. Normaal gewoon die voetenzak om haar schouders vouwen. En in de auto maken we hem los als het te warm wordt.

4 jaar geleden
Reactie op de buurvrouw
Onze baby krijgt dan een vestje aan, maar alleen toen het afgelopen week zo ...
Ja het wordt nu gelukkig weer wat beter weer.
Leuk de sneeuw enzo alleen mijn andere zoontje elke ochtend en middag naar school brengen en halen was geen pretje zeker met de gladheid erbij.
Maar zat dan inderdaad te denken aan of een vestje als het heel koud is of goed in de voetenzak vouwen. Mutsje heeft die vaak wel nog op omdat toch fris vind zonder muts.

4 jaar geleden
Waarom is een jas een no go in de maxicosi? Ik heb hem met jas en voetenzak. De voeten zak sluit mij boven de borst niet goed genoeg aan om zonder jas te doen..

4 jaar geleden
Reactie op Mommy_91
Dat is vooral als je in de auto gaat. Als je dan een ongeluk krijgt kan je ...
Oke appart ze zitten toch goed in de 3 punts gordel? Moet wel zeggen heb wel als we langer al 10 min de auto zitten dan gaat het jasje wel uit ivm de warmte 😊

4 jaar geleden
Heeft te maken met dons in een jasje, dat kan dusdanig ver inzakken bij een ongeluk dat de gordel niet meer goed aansluit. Je baby kan dan of eruit vliegen of verwondingen krijgen van de gordel of doordat z’n hoofdje naar voren wordt geslingerd.

4 jaar geleden
Oke appart ze zitten toch goed in de 3 punts gordel? Moet wel zeggen heb we ...
https://www.oudersvannu.nl/nieuws/kind-in-autostoeltje-winterjas-uit/
Hier leggen ze het mooi uit